بررسی پدیده اسلام‌ستیزی در سوئد
کد خبر: 3666546
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

بررسی پدیده اسلام‌ستیزی در سوئد

گروه بین‌الملل: نشست بررسی «پدیده اسلام‌ستیزی و ترویج نفرت نسبت به مسلمانان» با مشارکت سازمان همکاری اسلامی در شهر استکهلم (پایتخت سوئد) برگزار شد.

ادیت شده؛ پدیده اسلام‌ستیزی در سوئد بررسی شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری  an7a.com؛ این نشست به همت وزارت خارجه سوئد و با حضور نماینده دبیرکل سازمان همکاری‌ اسلامی، سفرا و نمایندگان کشورهای عضو سازمان در سوئد، نمایندگانی از ادیان مختلف و جمعی از علما و دانشگاهیان و مقامات سیاسی سوئد دیروز (سوم آذرماه) در استکهلم برگزار شد. 

بشیر احمد انصاری، مدیر مرکز گفت‌وگو و ارتباطات سازمان همکاری‌ اسلامی به نمایندگی از «یوسف احمد عثیمین»، دبیرکل این سازمان ضمن قدردانی از این ابتکار فرهنگی دولت سوئد برای برگزاری این نشست، تاکید کرد: سازمان همکاری‌ اسلامی به دنبال مواضع ثابت خود در دفاع از صلح، تسامح، همزیستی میان فرهنگ‎‌ها و تمدن‌های مختلف در جهان، در میدان مبازره با تبعیض و تنفر حضور دارد.  

وی با اشاره به این که سازمان همکاری‌ اسلامی در یک جبهه با تروریسم و افراطی‌گری و در جبهه‌ای دیگر با اسلام‌هراسی مبارزه می‌کند، پیشنهاداتی را در زمینه‌های سیاسی، حقوقی، رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی در زمینه مبارزه با پدیده اسلام‌ستیزی و ترویج پدیده تنفر از اسلام و مسلمانان مطرح کرد/. 

captcha