نیاز به وسایل گرمایشی در مناطق زلزله زده همچنان وجود دارد
کد خبر: 3666558
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
سردار عبداللهی خبر داد:

نیاز به وسایل گرمایشی در مناطق زلزله زده همچنان وجود دارد

گروه سلامت: فرمانده بهداشت و درمان سپاه پاسداران با اشاره حضور یگان‌های مختلف سپاه پاسداران در مناطق زلزله‌زده با اشاره به نبود مشکلات امدادی در این مناطق از نیاز به وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان خبر داد.

سردار احمد عبداللهی، فرمانده بهداشت و درمان سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به حضور گسترده این یگان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور به ویژه منطقه ازگله و ثلاث باباجانی اظهار کرد: همه گروه‌های امدادی سپاه، اعم از نیروی زمینی، قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، بسیج و شرکت‌های برکت‌تل همچنان مشغول خدمت در این منطقه بوده در این رابطه مشکل عمده‌ای وجود ندارد.
وی افزود: خوشبختانه تمامی گروه‌های امدادی، درمانی و بهداشتی نقطه حادثه سر خط بوده و در این رابطه مشکلی حس نمی‌شود اما نیاز اصلی با توجه به سردی هوا در این منطقه وسایل گرمایشی بوده که این مورد در حال حاضر بیشترین نیاز برای خانواده‌های زلزله‌زده است.
سردار عبداللهی تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای نخست حادثه با توجه به اینکه در سرپل ذهاب و سایر نقاط زلزله زده اهالی یکدیگر را می‌شناختند و با همین علم در همان دقایق اولیه حادثه خود شروع به آوار برداری کردند خوشبختانه تعداد تلفات کاهش پیدا کرد.
وی عنوان کرد: در منطقه ازگله و ثلاث باباجانی که سپاه پاسداران حضور دارد و همچنین سایر شهرهای دیگر که زلزله وارد آمده است در حال حاضر مشکلی از بابت خدمات رسانی وجود ندارد و در حال کار آوار برداری برخی از تمام شده و بازسازی این روستاها آغاز شده است.
captcha