کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 3666575
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دویست و نوزدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در آزادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دویست و نوزدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، به همت جامعه قرآنی استان گلستان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نبویان، معاون فرهنگی و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به همراه مدیران ارشد معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب ومهدی فروغی، قاری ممتاز کشورمان، محمدحسین سلیمان‌پور، حافظ کل قرآن و گروه بین‌المللی همخوانی و مدیحه‌سرایی بقیةالله‌(عج) قم، جمعی از مسئولین شهرستانی، حضور پرشکوه مردم قرآن دوست استان گلستان و این شهرستان در مهدیه آزادشهر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دعای سلامتی امام زمان(عج) به صورت دسته جمعی قرائت شد و در ادامه حاج آخوند ادریس خوجملی از قاریان ممتاز اهل سنت و مهدی فروغی از قاریان اعزامی از استان قم به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.
در ادامه بخشی از زندگینامه و سیره اخلاق و فرازی از وصیتنامه شهیدان سرافراز عبدالکریم مارامایی و عباسعلی سمیعی به عنوان شهیدان شاخص جلسه قرائت شد.
در ادامه این مراسم معنوی محمدحسین سلیمان‌پور، حافظ کل قرآن از حافظان برجسته کشور به ارائه محفوظات و پاسخ به سؤالات حاضران پرداخت. سپس حجت‌الاسلام والمسلمین نبویان، معاون فرهنگی و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به ارائه مباحث تفسیری پرداخت.
یادآور می‌شود، اهدای لوح یادبود به خانواده شهیدان شاخص محفل و برپایی دعای ختم قرآن از جمله برنامه‌های حسن ختام این مراسم بود.
captcha