دشمن شناسی رسالت اصلی بسیج است
کد خبر: 3666605
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو :

دشمن شناسی رسالت اصلی بسیج است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو گفت: بسیج با تدبیر و دشمن شناسی خود توطیه ها نقشه های دشمنان را خنثی کرده و به یک فرصت تبدیل می کند.

سرهنگ محمد حسن باقرلو، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی ضمن تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و شکست شجره خبیثه داعش و با اشاره به اینکه دشمن شناسی رسالت اصلی بسیج است اظهار کرد: امروز دشمن با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در صدد تضعیف روحیه مردم هستند غافل از اینکه لشکر بسیج هوشیار است و همواره این توطئه را به یک فرصت تبدیل می‌کنند.

وی در تشریح اهداف و رسالت های اصلی بسیج گفت: الگوی اقتدار همان ایده بسیجی، یکی از دلایل این پیروزی است.

وی بر فتنه های استکبار جهانی بر کشور ایران از اوایل انقلاب تا به امروز اشاره کرد و گفت: به حول قوه الهی تمامی این فتنه ها بر دستان توانمند بسیج مچاله و از بین برداشته شده است.

فرمانده سپاه ماکو در ادامه بر برنامه‌های شوم کشورهای جاه طلب در منطقه و جهان تاکید کرده و بیان کرد: دشمن در انواع لباس ها و توطئه ها درصدد ایجاد ناامنی در منطقه، جهان است..

سرهنگ محمدحسین باقرلو ۸ سال دفاع مقدس را یک دستاورد گران‌قیمت برای کشورمان ابراز کرد و گفت: ابَر قدرت ها در کمترین مدت جنگ، شکست خوردند ولی هشت سال جنگ و توانست بسیج را از پا درآورد.
وی با بیان اینکه کشورها و دولت های غربی از فرهنگ بسیجی الگوبرداری می‌کنند تاکید کرد: سایر کشورها همیشه تفکر و ایده های بسیجی را تجزیه و تحلیل می‌کنند که چه عاملی زمینه ی مردمی بودن این ارتش بیست میلیونی شده است.

فرمانده سپاه ماکو در ادامه هفته بسیج را یک فرصت مغتنم ابراز کرد و گفت: نه تنها این هفته بلکه در تمامی ایام باید راه‌های مقابله با دشمن که هم از راه های جنگ نرم و سخت وارد افکار مردم می‌شوند شناسایی و برنامه مقابله با آن تنظیم گردد.
وی افزود: تا زمانی که روحیه عمل و اقتدار بسیجی وجود دارد برای ایران اسلامی هیچ گونه نگرانی از جهت امنیت وجود ندارد.
سرهنگ باقرلو با اشاره به اینکه امروز دشمن با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در صدد تضعیف روحیه مردم هستند تصریح کرد: غافل از اینکه لشکر بسیج هوشیار است و این توطئه را به یک فرصت تبدیل می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه بسیج باید بصیر باشد گفت: جامعه با بصیرت هیچگاه در تله دشمنان نخواهد افتاد و  بسیج باید الگوی فرهنگ اسلامی باشد.

فرمانده سپاه ماکو در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج نباید تابع احساسات باشد افزود: بسیج باید در حین هوشیاری، دیگران را نیز آگاه کند و از ورود به راه‌های انحراف کننده جلوگیری نماید.

وی هویت سیاسی در حکومت والای اسلام ناب محمدی را عدم جدایی دین از سیاست ابراز کرد و گفت: انقلاب اسلام ما توام با سیاست است چرا که حرکت های پیامبران و ائمه اطهار ما نیز بر این مبنا بود.

وی بر دستاوردهای بسیج در منطقه و جهان اشاره و تصریح نمود: بسیج، امنیت پایدار کشور و خارج از آن به صورت مستحکم تامین کرده است.
سرهنگ باقرلو در پایان با اشاره به کلام رهبر کبیر انقلاب مبنی بر نامگذاری بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج آن است که با کمترین امکانات بیشترین بازدهی عملی را به مرحله انجام بگذارد.
captcha