برگزاری مرحله مدرسه‌ای جشنواره قرآن کریم بانوان طلبه در کارون
کد خبر: 3666658
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

برگزاری مرحله مدرسه‌ای جشنواره قرآن کریم بانوان طلبه در کارون

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مدرسه‌ای جشنواره سراسری قرآن کریم بانوان طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون برگزار می‌شود.

فاطمه سالاری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری جشنواره سراسری قرآن کریم بانوان طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: این جشنواره در رشته‌های قرائت(ترتیل)، حفظ تربیتی و موضوعی قرآن کریم، تفسیر موضوعی و ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون مرحله مدرسه‌ای این مسابقات در رشته قرائت، 30 آبان با شرکت حدود 20 طلبه برگزار شد. مرحله دوم این آزمون به صورت متمرکز با حضور منتخبان این مرحله از مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

سالاری گفت: آزمون رشته‌های دیگر در آذرماه و مطابق تقویم زمانی اعلام شده از سوی مرکز مدیریت مدارس علمیه بانوان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزش قرآن ویژه طلاب در ایام تابستان گفت: این دوره سه ماهه که با موضوع آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید سطح 1 قرآن کریم وبرگزار شد، فردا 5 آذر پایان می‌یابد.

وی اظهار کرد: این دوره در قالب دو کلاس با مربیگری خانم بعایی‌زاده در این مدرسه علمیه برگزار شد. با برگزاری آزمون شفاهی این دوره، به طلابی که نمره حدنصاب را کسب کنند، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.


captcha