سومین همایش ترجمه‌های قرآنی در هند برگزار می‌شود
کد خبر: 3666687
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

سومین همایش ترجمه‌های قرآنی در هند برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل: سومین همایش بین‌المللی ترجمه‌های قرآنی 20 اسفند ماه امسال توسط دپارتمان علوم قرآنی دانشگاه اسلامی دارالهدا در ایالت «کرالا» هند برگزار می‌شود.

 سومین همایش بین‌المللی ترجمه‌های قرآنی در هند برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی icqi؛ این همایش با عنوان «مسائل اجتماعی و معاصر از منظر قرآن کریم» برگزار خواهد شد و علاقمندان تا تاریخ 24 آذرماه فرصت دارند برای شرکت در این همایش چکیده مقالات خود را ارسال کنند.

این همایش با هدف مقابله با گسترش اتهامات و تصورات نادرست در جهان در مورد مفاهیم و قوانین قرآن کریم و ایجاد نگرشی درست و مثبت نسبت به اصول قرآنی برگزار خواهد شد و جمع گسترده‌ای از اساتید، دانشگاهیان، متخصصان و پژوهشگران برای تبادل دانش خود در این همایش گردهم خواهند آمد.

مفهوم قرآنی اقتصاد سیاسی، دیدگاه قرآن در مورد مسائل قبیله‌ای، طایفه‌ای و نژادی، قوانین قرآنی در مورد جنسیت و مسائل جنسیتی، دیدگاه قرآن در مورد تنوع، دین و چندفرهنگی، دیدگاه قرآن در مورد قوانین و مقررات، رویکرد قرآنی به فناوری اطلاعات و دیدگاه قرآن در مورد محیط زیست و سلامت از جمله موضوعات مورد بحث در این همایش خواهند بود.

دومین دوره این همایش 25 و 26 دی ماه سال 95 با موضوع «ترجمه‌های قرآن و تأثیرات آن‌ها بر جامعه» در هند برگزار شد/.


captcha