دو کار با محوریت شهدا آماده انتشار دارم
کد خبر: 3666695
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کامیار صادقی:

دو کار با محوریت شهدا آماده انتشار دارم

گروه هنر: صادقی، هنرمند نقاش با بیان اینکه دو اثر نقاشی با محوریت شهدا آماده کرده است گفت: این آثار قرار است به زودی در قالب یک کتاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب منتشر شود.

کامیار صادقی، هنرمند نقاش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره کارهای جدید خود چنین بیان کرد: به سفارش حوزه هنری دو تابلو با محوریت انقلاب و دفاع مقدس کشیده‌ام که قرار است در قالب مجموعه کتابی که با همین محوریت به‌زودی منتشر شود. در این دو کار به همسران شهدا و فرهنگ شهادت ادای احترام شده است.

وی افزود: در یکی از این کار به صورت استعاره و نمادین به شهدا اشاره کرده‌ام و به نوعی به واسطه این کار خواستم گوشزدی به مدیران و مسئولان داشته باشم تا بدانند برای امنیت امروز ما چه خون‌هایی ریخته شده است. این دو کار که در اندازه‌های 120 در 180 است به مناسبت چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خلق شده است.

این نقاش در انتهای خبر خود آورده است: اخیراً چند کار برای زلزله‌زدگان کشیده‌ام که عواید فروش آنها به زلزله‌زدگان اختصاص داده خواهد شد. این کار کمترین کاری است که من به عنوان یک هنرمند می‌توانم در این زمینه انجام دهم.
captcha