اجرای طرح«رحمة الواسعه» در جمکران/ بیعت نظامیان استان قم با امام زمان(عج)
کد خبر: 3666724
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
معاون اجرایی مسجد جمکران عنوان کرد:

اجرای طرح«رحمة الواسعه» در جمکران/ بیعت نظامیان استان قم با امام زمان(عج)

گروه اجتماعی: در روز نهم ربیع، نظامیان استان قم با حضور در مسجد مقدس جمکران با آرمان‎های مهدوی و فرهنگ ظهور تجدید بیعت می‎کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، احمد حاجی زاده پیش از ظهر امروز 4 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت:9 ربیع روز تعیین وظیفه منتظران است وانتظار نیز یک اصل مسلم در تفکرات شیعه است.
وی افزود: فرهنگ انتظار، امیدآفرین و نشاط آفرین است و وظیفه همه فعالان عرصه مهدویت، تبیین فرهنگ انتظار است؛ در این زمینه نیز معاونت فرهنگی جمکران فعالیت‎های گسترده‎ای را انجام داده است که ویژه 9 ربیع، این فعالیت‎ها شکل جدی‎تری داشته است.
معاون مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در عرصه اجتماعی طرح رحمت الواسعه با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار می‎شود که این خادمان برای عیادت واهدای هدایای مسجد به بیماران سراسر کشور به 23 استان، 53 نقطه و 40 شهر از جمله مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می‎شوند/ این فعالیت انجام خواهد شد و یکی از نقاط، منطقه زلزله زده کرمانشاه است.
وی افزود: همچنین به مناسبت 9 ربیع، طرح بازدید از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار می‎‌شود که در این طرح نیز خادمان در این 23 استان کشور حضور می‎یابند.
وی تصریح کرد: در همین راستا جلسه تجلیل از خیرین و بانیان خیر مسجد مقدس جمکران امسال برای اولین بار در این مسجد برگزار می‎شود همچنین امسال برای اولین بار بیعت نظامیان استان با حضرت ولی عصر(عج) بر حسب روایات ظهور و مهدویت انجام می ‏شود.
captcha