همایش منجی موعود(عج) در جمکران برگزار می‎شود
کد خبر: 3666745
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

همایش منجی موعود(عج) در جمکران برگزار می‎شود

گروه اجتماعی: مدیر مرکز پژوهش‎های مسجد مقدس جمکران از برگزاری همایش منجی موعود(عج) در این مسجد شریف و با حضور پژوهشگران ایرانی و غیرایرانی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، اکبر دوایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مسجد مقدس جمکران گفت: شب نهم ربیع در کنار تجدید بیعت با امام زمان مراسم افتتاحیه همایش منجی موعود(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‏ شود.
وی افزود: پس از این برنامه همایش اصلی از روز بعد از نهم ربیع در جمکران آغاز می‏شود؛ این همایش با رویکرد جهانی بودن قیام حضرت مهدی(عج) و فراادیانی بودن این قیام برگزار می‏ شود.
مدیر مرکز پژوهش‎های مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این همایش در روز دهم ربیع از ساعت 14 تا 17 در 6 محور متناسب با بحث منابع اسلامی و فرق اسلامی و بررسی ادیان با دو رویکرد بررسی شاخه‎های افراطی از جمله تفکر صهیونیستم نسبت به منجی و همچنین ادیان نسبت به منجی برگزار می‎شود.
وی گفت: در حاشیه این همایش مورد خاص مطالعات اهل سنت در هند به زبان اردو نیز بررسی خواهد شد که در این زمینه  400 اثر در خصوص اهل بیت(ع) ارایه می‏شود که 50 اثر به زبان اردو در شبه قاره هند تولید شده است که در معرض نمایش قرارداده می‏ شود.
captcha