سفیر عشق به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رسید/ افتخارمان تولید بازی قرآنی و ارزشی است
کد خبر: 3666931
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
کریمی‌قدوسی:

سفیر عشق به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رسید/ افتخارمان تولید بازی قرآنی و ارزشی است

گروه فناوری اطلاعات: بازی سفیر عشق با موضوع واقعه کربلا که شصت درصد تولید آن به اتمام رسیده است، هم‌اکنون با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید نهایی‌اش انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری ایکنا روز 19 مهرماه، مصاحبه‌ای با مهدی جعفری، مدیر تولید بازی سفیر عشق و مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در قرارگاه فضای مجازی سازمان بسیج منتشر کرد مبنی بر اینکه بازی سفیر عشق 60 درصد تولید را گذرانده و منتظر حمایت‌هایی از ارگان‌هاست.

خبرنگار ایکنا این موضوع را از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پیگیری کرد و حسن کریمی‌قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا اشاره کرد: یک ماه پیش جلسه‌ای با آقای جعفری برگزار کردیم و صحبت‌هایی انجام شد مبنی بر اینکه حمایت‌های لازم را از این بازی قرآنی داشته باشیم. همچنین قرار بر این شد که جلسه دوم را با آنها برگزار کنیم که هنوز خبری از آنها نشده است.

وی افزود: بازی سفیر عشق را به دلیل کیفیت مناسبش، علاقمندیم که روی آن سرمایه‌گذاری کنیم تا بازی مناسب قرآنی و ارزشی منتشر شود که به آن افتخار کنیم. برای  تولید آن بطور 100 درصد پای کار هستیم.

سفیر عشق؛ بزرگترین پروژه تاریخی است
همچنین مهدی جعفری، مدیر تولید بازی سفیر عشق در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا متذکر شد: به درازا کشیدن جلسه دوم به دلیل ایام اربعین بود و پس از اربعین که می‌خواستیم جلسه‌ای را تشکیل دهیم ایشان در فرانسه بودند. سپس آنها اعلام آمادگی برای برگزاری جلسه داشتند که ما درگیر برنامه‌های هفته بسیج بودیم؛ اما تلاش‌‌مان براین است که پس از هفته بسیج جلسه دوم را با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار کنیم.

وی بیان کرد: پروژه سفیر عشق؛ یکی از پروژه‌های بزرگی بوده که در تاریخ بازی‌سازی در حال انجام است. نگاه‌مان کاملا بین‌المللی است و سعی داریم از همه امکانات کشور برای این پروژه بهره‌مند شویم به همین دلیل از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خواستار حمایت شدیم.

جعفری اظهار کرد: در جلسه اول، آقای کریمی پیشنهادات خوبي برای بحث مشارکت و سرمایه‌گذاری کل پروژه را دادند و حتی قرار است از تیم توانمند خارجی برای ارتقای بحث فنی بازی کمک بگیریم تا اشکالات پروژه برای بین‌المللی بودن رفع شود. امیواریم اتفاقات خوبی رخ دهد تا شاهد تولید یک بازی قرآنی ارزشی باشیم.
captcha