هر بسیجی یک الگو است
کد خبر: 3667334
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

هر بسیجی یک الگو است

گروه فرهنگی: مسئول بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه معرفی شخصیت و روحیه‌ی بسیج به تمام اقشار جامعه از وظایف بسیج هنرمندان است خاطر نشان کرد: بسیج در هر زمینه‌ای الگوی خود را معرفی می‌کند، بسیج هنرمندان سعی در معرفی هنرمندانی دارد که در این دستگاه فعالیت داشته اند و می توانند الگو باشند.

رسول کرمی مسئول بسیج هنرمندان استان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)  از همدان، اظهار کرد: استکبار با هدف نابودی بسیج و سپاه فعالیت می‌کند که در این مسئله برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج احساس امنیت و احساس رضایت را برای عموم به ارمغان می‌آورد.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در طول هفته بسیج  یادآور شد: مجمع هنرمندان در روز پنجشنبه 2 آذر با حضور حمیدرضا حاجی بابایی و سردار مجیدی تشکیل شد، هم چنین شعرخوانی و خاطره گویی از شهدای گمنام با حضور معاونت فرهنگی سپاه و شهرداری استان همدان، اجرای نمایش‌های فرهنگی در نمایشگاه‌های فرهنگی هنری شهرستانها واجرای نمایش‌های خیابانی در سطح شهر از جمله برنامه های اجرا شده در هفته بسیج بود.
کرمی با بیان اینکه معرفی شخصیت و روحیه‌ی بسیج به تمام اقشار جامعه از وظایف بسیج هنرمندان است خاطر نشان کرد: بسیج در هر زمینه‌ای الگوی خود را معرفی می‌کند، بسیج هنرمندان سعی در معرفی هنرمندانی دارد که در این دستگاه فعالیت داشته اند.

captcha