خانواده‌ها قرآن‌آموزی و ائمه شناسی را سرلوحه کار تربیتی خود قراردهند
کد خبر: 3667430
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

خانواده‌ها قرآن‌آموزی و ائمه شناسی را سرلوحه کار تربیتی خود قراردهند

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به نقش اساس خانواده در ایجاد پیوند انس فرزندان با قرآن گفت: خانواده‌ها قرآن‌آموزی و ائمه شناسی را سرلوحه کار تربیتی خود قراردهند.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مربیان و معلمان پرورشی، دانش‌آموزان را به حجاب و پوشش اسلامی و استفاده از چادر تشویق و مشاوره‌ها را تقویت کنند.

وی با اشاره به نقش اساس خانواده در ایجاد پیوند انس فرزندان با قرآن افزود: خانواده‌ها قرآن‌آموزی و ائمه شناسی را سرلوحه کار تربیتی خود قراردهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بیان کرد: کار فرهنگی را باید از همین سنین پایین آغاز کرد چراکه کودکان بیشتر از دیگران شوق و رغبت برای امور دینی و آموختن احکام دین مبین اسلام دارند.

وی با اشاره به فقر فرهنگی جامعه در زمینه مشکلات موجود بین خانواده‌ها یادآور شد: اثرات مخرب ماهواره بر زندگی خانواده‌ها و افزایش آسیب های اجتماعی به وضوح دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام  منتشلو در پایان یادآور شد: ماهواره بنیان خانواده‌ها را سست کرده است و این مسئله تلاش بیشتر نهادهای فرهنگی را می‌طلبد.

captcha