جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی زابل تشکیل شد
کد خبر: 3667942
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی زابل تشکیل شد

کانون خبرنگاران نبأ: هشتاد و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با موضوع برنامه ریزی مراسمات فرهنگی مذهبی در نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت امام زمان(عج) و هفته وحدت در محل فرمانداری زابل برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، هشتاد و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی به همت اداره تبلیغات اسلامی زابل با موضوع برنامه‌ریزی مراسمات نهم ربیع الاول، آغاز امامت امام زمان(عج) و هفته وحدت روز گذشته هفتم آذرماه، با حضور مسئولان ادارات و اعضای ستاد ساماندهی در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین محسن عارفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل، با ارائه گزارشی از روند اجرائی مصوبات گذشته، از مساعدت و همکاری دستگاه‌های دولتی در برگزاری اجتماعات و عزاداری‌های محرم و صفر و اعزام کاروان‌ها به مشهد مقدس تقدیر کرد.

عارفی اظهار داشت: در هفته آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) و هفته وحدت 30 برنامه مذهبی در قالب گفتمان‌های دینی و جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ و جشن و مسابقه‌های کتابخوانی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: با اولویت‌بندی اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت امام عصر(عج) در حاشیه شهر زابل به بیش از 100 نفر هدایا و لوح یادبود اهداء خواهد شد.
هوشنگ ناظری، فرماندار ویژه زابل در این جلسه ضمن تشکر از برنامه‌های چشمگیر مراسمات عزاداری گفت: در سال‌های اخیر کلیه مناسبت‌های تقویمی اعم از مناسبت های ملی و مذهبی از سوی اداره تبلیغات اسلامی زابل به نحو نیکو برنامه‌ریزی شده و اجتماعات و همایش‌های عزاداری در ماه محرم و صفر که به صورت زنده از رسانه‌ها پخش شد از جمله این برنامه‌ها بود که با ارزیابی از نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته باید با کیفیت بهتری انجام گیرد.
حسین قدس نیا 
captcha