تطبیق وقایع روز با نشانه‌های ظهور یکی از آسیب‌های مهدویت است
کد خبر: 3667960
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

تطبیق وقایع روز با نشانه‌های ظهور یکی از آسیب‌های مهدویت است

گروه شهرستان‌ها: یکی از مبلغان بنیاد مهدویت گفت: تطبیق دادن سلیقه‌ای برخی اتفاقات با علائم ظهور که در روایات آمده است، در صورت عدم تحقق، مردم را دلسرد می‌کند و چه بسا مردم را به مسیری اشتباه سوق بدهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدجواد سیدآبادی، از مبلغان بنیاد مهدویت، شب گذشته، هشتم آذرماه در محفل انس با قرآن شهرستان سبزوار، با بیان اینکه تطبیق نشانه‌های ظهور با برخی از حوادث، از آسیب‌های مهدویت است، گفت: برای ظهور حضرت مهدی(عج) پنج نشانه حتمی از جمله صیحه آسمانی و قتل نفس زکیه ذکر شده است که باید حتماً واقع شود و برخی از نشانه‌های غیر حتمی است.
وی با اشاره به اینکه برخی افراد، حوادث سوریه را به مهدویت گره می‌زنند، ادامه داد: تطبیق دادن سلیقه‌ای برخی اتفاقات با علائم ظهور که در روایات آمده است، در صورت عدم تحقق، مردم را دلسرد می‌کند و چه بسا مردم را به مسیری اشتباه سوق بدهد.
این مبلغ بنیاد مهدویت با تأکید بر اینکه آگاهی نداشتن مردم یکی از علل تطبیق با برخی از نشانه‌های ظهور است، ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی ایران آگاهی مردم درباره مهدویت بالا رفته است.
حجت‌الاسلام سیدآبادی با ابراز اینکه دشمنان اسلام برای مقابله با مهدویت، بهائیت، وهابیت، داعش و ... را ایجاد کرد، عنوان کرد: دشمن به یک برنامه و تاکتیک اکتفا نمی‌کند و اگر امروز داعش از سوریه و عراق رفته، نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد، چرا که دشمن دوباره به فکر ساختن داعش دیگری است.
یادآور می‌شود، در این مراسم، حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی، نفر اول مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن به ایراد سخن پرداخت.
captcha