ساخت 150 برنامه ویژه فضای مجازی و نماز توسط دستگاه‌های اجرایی فارس
کد خبر: 3668428
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
ذوالانوار خبر داد:

ساخت 150 برنامه ویژه فضای مجازی و نماز توسط دستگاه‌های اجرایی فارس

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز فارس از ساخت 150 برنامه ویژه فضای مجازی و نماز توسط دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدحسین ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز فارس امروز، 9 آذرماه در سومین اجلاس استانی نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» گفت: استان فارس در حوزه‌ی نماز و در نزدیک به 19 بخش در ردیف‌های اول تا سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

ذوالانوار با بیان اینکه توسط دستگاه‌های اجرایی 150 برنامه ویژه فضای مجازی ساخته و ارسال شده است لزوم ارتقای این استان به ردیف اول را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ انتظار از تمام دستگاه‌ها خصوصا آموزش و پرورش، وزارت علوم، ارشاد، تامین اجتماعی، صنایع و تمام نقاطی که جمعیت‌های متشکل خصوصا جوان و نوجوان در آنها وجود دارد، بیشتر است.

وی با اشاره با اینکه امروز روش دشمنان برای مقابله با اسلام و آموزه‌های دینی اسلام، به نوعی نظیر اقدامات صدر اسلام است، گفت: کسی که حیا از زندگی‌اش برداشته شد دینش هم برداشته می‌شود تا بلاخره به شکار شیاطین بپیوندد.

ذوالانوار با بیان اینکه اما کار به دستگاه‌های اجرایی ختم نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی تنها در حوزه‌ی سازمانی خود و خانواده‌های کارکنانشان تلاشی را انجام می‌دهند، اگرچه پوشش مستمر و سازمان یافته و موثر است، اما نباید به آن اکتفا کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به کسب عنوان دوم کشوری در تولید محتوا در فضای مجازی توسط استان فارس، گفت: این البته برای فارس که از دوران طاغوت تاکنون در صنایع الکترونیک و اقدامات مرتبط با مخابرات و فضای مجازی جایگاه برتر کشور را داشته است، خوب نیست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه فارس در قله است، گفت: در قله بودن فارس در همه زمینه‌ها باید مشخص باشد؛ صنایع دستی، هنر، شعر و نماز و فعالیت‌های فضای مجازی؛ موثرترین سلاح‌هایی که بر ضد دشمن به‌کار رفت محصول همین استان بود.

ذوالانوار با بیان اینکه دشمن برای تاثیر بر جوانان و نوجوانان از فضای مجازی بهره‌ می‌برد، گفت: وقتی که فضای مجازی از جوانان می‌گیرد بسیار موثر است؛ دشمنان جاذبه ایجاد و پول هزینه کرده‌اند. تنها یک گروه قوی در فضای مجازی برای مقابله با شیعه تجهیز کرده‌اند؛ در قبال آن ما چه می‌کنیم؟

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: استکبار جهانی ایران را تحت فشارهای مختلفی قرار داد اما راه به‌جایی نبرد؛ باید متوجه بود که در هشت سال جنگ اگر بچه‌های مرتبط با خدا نبودند معلوم نبود پیروزی با جمهوری اسلامی باشد. جنگی که مشابه جنگ خندق بود و بیش از 60 کشور بر علیه ایران تجهیز شده بودند.

ذوالانوار با بیان اینکه مهمترین ابزار ارتباط با خدا نماز است گفت: در موضوع داعش هم ؛ در همه زمینه‌ها محتاجیم، در سلامت، شغل، ارتزاق، امنیت، جمع امکانات هستی نزد چه کسی است.

وی با تصریح اینكه در موضوع داعش هم پیروزی به واسطه حضور بچه‌های اهل نماز حاصل شد، گفت: ترامپ اعتراف کرد که 6 هزار میلیارد دلار توسط غرب هزینه شد اما گل آن را جمهوری اسلامی ایران چید.

ذوالانوار گفت: یک بچه غیرنمازی را نمی‌توانید بیابید که در جبهه‌ها حضور پیدا کند، غرب شرورترین، قوی‌ترین و شقی‌ترین افراد را انتخاب و دست‌چین کرده بود و به میدان آورده بود. آنان قصد ایجاد خاورمیانه بزرگ را داشتند و می‌خواستند اسرائیل را در فضایی امن نگه‌دارند. اما بچه‌های اهل نماز آنان را با شکست بدرقه کردند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نماز و تسری اقامه نماز به‌عنوان اصلی‌ترین واجب الهی، راه حل مشکلات اجتماعی و کاستن از آن‌ها است، گفت: راه حل مشکلاتی نظیر طلاق و حجم بالای پرونده‌های قضایی اقامه نماز است؛ کشوری را سراغ نداریم که این همه پرونده در دستگاه قضایی داشته باشد؛ این موضوع به دلیل دوری از ضوابط الهی است.

captcha