تقدیر آستان قدس رضوی از صداوسیمای مرکز زنجان
کد خبر: 3668544
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

تقدیر آستان قدس رضوی از صداوسیمای مرکز زنجان

گروه اجتماعی: محمدامین توکلی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان در راستای تولید و پخش ویژه برنامه‌های مرتبط با بیست وهشتم صفر و سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تقدیر وتشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سمیای مرکز زنجان، محمدامین توکلی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان در راستای تولید و پخش ویژه برنامه‌های مرتبط با بیست وهشتم صفر و سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تقدیر وتشکر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: در روزهای پایانی ماه صفر، آستان قدس رضوی پذیرای خیل عظیمی از زائران و ارادتمندان قبله هفتم بود. در این روزها که پس از هنگامه بزرگ اربعین حسینی، دل‌های بزرگ شیعیان بلکه عموم مسلمانان متوجه بارگاه حضرت شمس‌الشمول بود، دل‌های بی‌قرار بی‌شماری نیز از طریق امواج رسانه و با پای دل زائر شدند.

به لطف ارادت و همت بی‌دریغ و خالصانه شما، در شب‌ها و روزهای پایانی دهه صفر، دل‌های مشتاق به زیارت امام مهربان از دور و نزدیک مشرف شدند و ما در برابر این همه سعی و مهربانی، خاضعانه به احترام می‌ایستیم و از صاحب این مرقد منور بهترین‌ها را برای شما طلب می‌کنیم. به رسم ادب از همه تلاش و کوشش وافر و خدمت صادقانه جنابعالی به آستان مقدس رضوی در دهه آخر صفر تقدیر می‌کنیم و سعادت وسلامتی برای شما آرزومندیم.

پخش 6300 دقیقه برنامه از صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته بسیج

به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، صدا و سیمای مرکز زنجان امسال هم طبق سنوات گذشته برنامه‌ریزی خوبی را برای گرامیداشت هفته بسیج انجام داده بود.

در این راستا معاونت سیما ویژه برنامه امتداد را تدارک دیده بود که هر شب به صورت زنده از شبکه استانی به مدت 60 دقیقه پخش شد و سعی شد در این برنامه با تهیه و پخش آیتم‌های مختلف و همچنین حضور میهمانان مختلف از اقشار بسیج فلسفه وجودی شجره طیبه بسیج و خدمات و دستاوردهای بسیج در طول دوران انقلاب چه در سال‌های دفاع مقدس و چه پس از آن در برهه‌های مختلف از عمر بابرکت انقلاب اسلامی تبیین و بررسی شود. سایر برنامه‌های شبکه استانی سیما نیز در این هفته با محوریت بسیج تولید، تأمین و پخش شد که در مجموعه سیما بیش از 3900 دقیقه در این هفته پخش شد.

معاونت صدای مرکز هم با همگام با سیما برنامه‌های مختلفی را برای این هفته تدارک دیده بود. ویژه برنامه رادیوی استانی برای این هفته عشق مدرسه سی نام داشت که به صورت زنده هر روز عصر از شبکه استانی صدا پخش شد. سایر برنامه‌های صدا از جمله برنامه‌های آوای وصل، آی ایشقیندا، ایشقلی، جوان زنجانی سلام و ..... و برنامه‌های تامینی و پخش مجموعا به مدت 1860 دقیقه رشادت‌های بسیجیان دلاور در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی را هر کدام به فراخور موضوع و ساختار خود ، تبیین کرند.

پوشش خبری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی بسیج، پوشش خبری برنامه‌های بسیج در شهرستان‌ها، ارسال گزارش‌های هفته بسیج به شبکه‌های سراسری جمعا به مدت 532 دقیقه نیز عملکرد واحد خبر این مرکز در هفته بسیج بود.

captcha