برگزاری مسابقه «طرح بزرگ واقعه» در کرمان
کد خبر: 3668631
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۶

برگزاری مسابقه «طرح بزرگ واقعه» در کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: مسابقه «طرح بزرگ واقعه» با شرکت بیش از 5 هزار نفر روز پنج‌شنبه، 9 آذر در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، توحیدی، رئیس مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان به تشریح برگزاری مسابقه «طرح بزرگ واقعه» پرداخت و گفت: این طرح مقارن با ماه محرم بود و با نام حضرت علی اصغر(ع) آغاز شد و بر اساس آن نیز جوایز این مسابقه را طراحی کردیم، نفر اول 6 میلیون تومان و 6 جایزه 600 هزار تومانی که در مجموع 150 میلیون ریال خواهد بود.
وی افزود: ماه‌های مهر و آبان، فراخوان این مسابقه بود که بیش از 5 هزار نفر در آن شرکت کردند، و 9 آذر ماه نیز آن را به صورت کتبی و در 6 حوزه به صورت همزمان برگزار کردیم.
رئیس مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان بیان کرد: مصلای بزرگ امام علی(ع) کرمان با 3 هزار و 673 نفر، چترود با 540، رفسنجان با 365، سیرجان با 281 و زنگی‌آباد نیز با 128 نفر شرکت کننده برگزاری مسابقه را بر عهده داشتند.
توحیدی با بیان اینکه کسانی که 80 درصد سئوالات را جواب دهند به مرحله بعد راه خواهند یافت، گفت: مسابقه طرح «پس» را طوری دیگر برنامه‌ریزی کرده بودیم اما در این مرحله افرادی که 80 درصد سئوالات را پاسخ دهند می‌توانند در مرحله آخر حضور داشته باشند، این شرایط را ساده‌تر و رقابت را عادلانه‌تر می‌کند تا مردم عادی نیز در کنار حفاظ بتوانند شانس برنده شدن را داشته باشند.
وی تأکید کرد: زمان اعلام نتایج مسابقه «طرح بزرگ واقعه»  نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان
captcha