تعیین برگزیدگان مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه»/ آیین پایانی 14 آذرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3668809
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

تعیین برگزیدگان مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه»/ آیین پایانی 14 آذرماه برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: دبیر مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» از پایان داوری آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه خبر داد و گفت: آیین پایانی این جشنواره با حضور نفرات برتر و شایسته تقدیر 14 آذرماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

محمدامین صالحی‌نژاد سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» پایان یافت.

وی ادامه داد: در مجموع یک هزار و 839 عکس از 45 شهر دریافت شد که از این تعداد یک هزار و 500 عکس به بخش آزاد و 339 عکس به بخش دانشجویی اختصاص دارند.

صالحی‌نژاد افزود: پس از داوری در بخش آزاد سه عکس برتر، پنج عکس تقدیر شده و 21 عکس راه یافته به نمایشگاه مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه در این بخش مشخص شدند.

دبیر مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه ادامه داد: در بخش دانشجویی هم سه عکس حایز رتبه برتر و پنج عکس شایسته تقدیر انتخاب شدند و 11 عکس به نمایشگاه راه پیدا کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان، داوران این مسابقه را محسن راستانی، کیارنگ علایی و امین نظری اعلام کرد و گفت: آیین پایانی این جشنواره با حضور نفرات برتر و شایسته تقدیر، ساعت 14 تا 16 سه‌شنبه 14 آذرماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: نمایشگاه مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه پس از برگزاری آیین پایانی، در نگارخانه دانشگاه شهید چمران اهواز برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا خوزستان، با توجه به اربعین حسینی و حركت كاروان‌های عزاداری به سمت كربلای معلی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان با همكاری دانشگاه شهید چمران اهواز، با هدف انعكاس هر چه بیشتر این رویداد بزرگ مذهبی از طریق ثبت تصاویر، نخستین مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» را در دو بخش آزاد و دانشجویی برگزار کرد.

iqnakhhouzestan@

captcha