برگزاری کارگاه‌های شیوه آموزش مفاهیم دینی در اتريش
کد خبر: 3668936
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

برگزاری کارگاه‌های شیوه آموزش مفاهیم دینی در اتريش

گروه بین‌الملل: به همت رایزنی فرهنگی ايران، کارگاه و برنامه‌های آموزشی با موضوع شیوه‌های آموزش مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان در اتريش برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های شیوه آموزش مفاهیم دینی در اتريشبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به همت رایزنی فرهنگی ايران و پشتیبانی مؤسسه نور مبین و همچنین با هماهنگی مرکز اسلامی امام علی(ع) در وین، کارگاه و برنامه‌های آموزشی با موضوع شیوه‌های آموزش مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان، با تدريس حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو، در شهر وين برگزار شد. 
 
این دوره آموزشي در دو بخش کارگاه‌های ویژه مربیان و کلاس‌های ویژه دانش‌آموزان اجرا شد. 
 
در بخش کارگاه‌های آموزشی ویژه اساتید، مربيان و اوليا، حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو مطالب خود را در سرفصل‌های اصول تعلیم و تربیت اسلامی، فطرت، ضرورت كار فرهنگي براي كودكان و نوجوانان، روش‌های ارتباط با کودکان، فضاي فيزيكي كلاس، فضاي الهي كلاس، القاي مستقيم و غيرمستقيم، شناخت مربي، تخيل و تفكر، قصه و داستان، بازي و اسباب بازي، وسايل آموزشي و كمک آموزشي، بازی با کلمات و اردو، ارائه داد. 
 
همچنين در بخش کارگاه‌های ویژه مربیان، کارگاه آموزشي به زبان عربی ویژه مربیان و معلم‌های مفاهیم اسلامی به کودکان و نوجوانان عرب‌زبان با حضور 20 نفر از معلم‌ها و مربیان عرب‌زبان، برگزار شد. 
 
برگزاري كارگاه به زبان آلمانی ویژه دانش‌آموزان و مربیان شیعه آلمانی‌زبان، برگزاری کارگاه اصلی با حضور 35 نفر از معلم‌ها و مربیان، برگزاري نشست با همکاران سفارت ايران در وين و نشست عمومی با اولیا در محل مرکز اسلامی امام علی (ع)، از ديگر برنامه‌هاي آموزشي اين دوره بود. 
 
برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی توسط حجت‌الاسلام راستگو اجرا و طی آن به آموزش مفاهیم اسلامی با استفاده از شیوه‌های متنوع همچون داستان‌گویی، مسابقه، بازی با کلمات و ... پرداخته شد.
 
در این بخش برنامه ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، برنامه ویژه دانش‌آموزان مقطع دبیرستان و برنامه ویژه مدرسه آخر هفته واقع در مدرسه فارابی اجرا شد/.

برگزاری کارگاه‌های شیوه آموزش مفاهیم دینی در اتريش

برگزاری کارگاه‌های شیوه آموزش مفاهیم دینی در اتريش


captcha