درخواست اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در تسریع تشکیل اتحادیه واحد کشوری
کد خبر: 3669112
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

درخواست اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در تسریع تشکیل اتحادیه واحد کشوری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مدغم قرآنی خراسان شمالی از دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی درخواست کرد تا به زودی اتحادیه‌های کشوری نیز مدغم شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی از دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت، درخواست تسریع در تشکیل اتحادیه واحد کشوری و امور ثبتی اتحادیه‌های استان‌ها داشت.

لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مدغم قرآنی، طی نامه‌ای به مهدی قره شیخ‌لو، دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت بیان کرد:

«احتراماً ضمن آرزوی توفیقات روز افزون و ابلاغ تحیات وافره، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از حسن تدبیر و درایت حضرتعالی و همکاران علی‌الخصوص آقای بهبودی، در هر چه بهتر برگزار کردن جلسات مجامع عمومی ادغام اتحادیه های استانی در سراسر کشور، اعلام می‌نماییم و از تمامی کسانی که در این امر خداپسندانه گام نهاده‌اند، صمیمانه سپاسگزاریم.

امیدواریم با استعانت از درگاه الهی و اتحاد و همدلی ایجاد شده در استانها، که اولین ثمره آن است در آینده‌ای نزدیک با حمایت شما بزرگواران خیر و برکات فراوان و همکاری مؤثرتر در امور قرآنی را شاهد باشیم.

ضمن آرزوی توفیقات روز افزون و ابلاغ تحیات وافره، همانگونه که مستحضرید تا کنون اتحادیه استان‌ها ذیل نظر اتحادیه‌های کشوری انجام فعالیت می‌کردند، ولی در حال حاضر با برگزاری مجامع عمومی ادغام در استانها و تشکیل اتحادیه های واحد استانی، این خلأ نوعی سردرگمی برای اتحادیه های واحد استان‌ها ایجاد کرد و نیاز به تشکیل هر‌چه سریعتر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت کشور کاملاً محسوس است، خواهشمند است اقدامات لازم را در این زمینه مبذول بفرمایید.

نکته حائز اهمیت دیگر ثبت صورت جلسات مجامع عمومی اتحادیه‌های مدغم استان‌ها است که جهت انجام امور جاری و اداری، درخواست می‌شود نسبت به معرفی به ثبت، دستورات مقتضی را مبذول فرمائید.»

درخواست اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در تسریع تشکیل اتحادیه واحد کشوری
درخواست اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در تسریع تشکیل اتحادیه واحد کشوری
captcha