تمدید مهلت شرکت در جشنواره شعر انقلاب تا 20 روز دیگر
کد خبر: 3669284
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

تمدید مهلت شرکت در جشنواره شعر انقلاب تا 20 روز دیگر

گروه ادب: مهلت شرکت در هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب تا 20 روز دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، براساس فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این رویداد ادبی تا دوم دی ماه بوده و تمدید نخواهد شد. تاکنون اشعاری از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب ارسال شده‌اند.

حامد رهنما مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و محمدرضا ترکی دبیر جشنواره از شاعران و اساتید ادبیات است. این جشنواره در دو بخش ملی و بین المللی برگزار می‌شود. در بخش ملی مجموعه شعر یا کتاب و تک اثر و در بخش پژوهش کتاب و مقالات ارسالی به دبیرخانه مورد داوری قرار می‌گیرند.

همچنین در بخش بین المللی ویژه شرکت‌کنندگان غیرایرانی تک اثرها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی موضوعاتی است که برای شرکت در این جشنواره ادبی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه منفی یک دبیرخانه مرکزی جشنواره‌های حوزه هنری ارسال کرده و جهت هماهنگی با شماره 5-84172204 -021 تماس بگیرند.

همچنین، این جشنواره بهمن ماه سال جاری در حوزه هنری برگزار می‌شود.

captcha