پیام مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در پی شهادت منصور عباسی
کد خبر: 3669708
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

پیام مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در پی شهادت منصور عباسی

گروه حماسه و جهاد: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری طی پیامی عروج عاشقانه شهید مدافع حرم «منصور عباسی» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری متن پیام فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»
بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست تکفیریهای داعش به فیض عظمای شهادت نائل و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ‌ویژه حضرت سید الشهداء(ع) درملکوت اعلی ماوی گزید و با برادر شهیدش همنشین گشت و فضای استان قهرمان پرور چهار محال و بختیاری را .به عطر کربلا معطر ساخت.

این بار یادگاری از دوران دفاع مقدس، پاسدار و جانبازی دلاور ندای عاشورایی ولی زمان خویش را لبیک گفت و آزادانه و سرافرازانه در راه دفاع از حرم عمه سادات آسمانی شد.

اینجانب، با تبریک و تسلیت «عروج عاشقانه شهید مدافع حرم منصور عباسی» به محضر امام عصر (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری، همه ملت ایران، مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری بویژه خانواده شهیدان عباسی، از خداوند متعال مسئلت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) قرار دهد. ان شاالله

captcha