مدیون خون شهدا هستیم
کد خبر: 3669915
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

مدیون خون شهدا هستیم

کانون خبرنگاران نبأ: جانشین فرمانده انتظامی ناجا در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم کریمی» با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون خون شهیدان هستیم، گفت: شهدا افتخاری برای ما و باعث سربلندی کشور هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده انتظامی ناجا در دیدار با خانواده شهید ناجا ستوان دوم «ابراهیم کریمی» با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: اگر امروز کشور امنیت دارد و مردم در امنیت و آرامش زندگی می‌کنند این را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهیدانی همچون شهید کریمی با دادن خون خود امنیت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند، عنوان کرد: شهدا افتخاری برای ما و سبب سربلندی کشور هستند.

سردار مؤمنی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: شهدا با شهادت‌شان رستگار شده و امنیت کشور را تضمین کرده‌اند و ما امروز محتاج دعای خانواده معظم آنان هستیم تا بتوانیم راه شهیدان را ادامه دهیم و یادشان را گرامی بداریم.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار، گفت: هدف از دیدار با خانواده شهدا روحیه گرفتن برای ادامه مسیر این عزیزان است.

یادآور می‌شود، شهید «ابراهیم کریمی» سال گذشته در درگیری با اشرار مسلح در آذربایجان غربی به شهادت رسید.

فرهادزمانی

 
captcha