برنامه‌ریزی‌های صداوسیمای زنجان برای جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)
کد خبر: 3670289
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

برنامه‌ریزی‌های صداوسیمای زنجان برای جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)

گروه اجتماعی: صداوسیمای مرکر زنجان همچون مناسبت های دیگر، برنامه‌های ویژه‌ای را در سالروز خجسته میلاد رسول عشق و مهربانی و همچنین رئیس مذهب جعفری تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، صداوسیمای مرکر زنجان همچون مناسبت های دیگر، برنامه‌های ویژه‌ای را در سالروز خجسته میلاد رسول عشق و مهربانی و همچنین رئیس مذهب جعفری تدارک دیده است.
 
برنامه زنده تلویزیونی گئجه‌لر را در دو شب به مدت 120 دقیقه به صورت ویژه به جشن میلاد رسول گرامی اسلام و همچنین امام جعفر صادق (ع) اختصاص داده و قصد دارد لحظات شادی را برای بینندگان خود فراهم نماید . این دو ویژه برنامه  با آیتم‌هایی چون موسیقی شاد، مهمان، قطعات نمایشی، گزارش های مردمی و.... مهمان خانه‌ها خواهد بود. تهیه‌کننده این برنامه فریدون قدیری بوده که از ساعت 21 با اجرای دو محری توانمند شبکه اشراق حسین اسماعیلی و اصغر داداشی با بینندگان همراه خواهد بود.
 
همچنین سیما در روز میلاد نیز در برنامه آلاچیق به طور ویژه  به مدت 60 دقیقه با جشن میلاد در کنار هم استانی ها خواهد بود. تهیه کننده برنامه آلاچیق اکبر مهران‌پور است که با اجرای خوب سعیده سلجوقی به سمع و نظر مردم شریف استان می‌رسد. سایر برنامه‌های سیما نیز با حال و هوای جشن میلاد در کنار بینندگان خود حضور خواهند داشت .
 
رادیوی استانی مرکز زنجان نیز همگام با سیما درتمام برنامه‌های تامینی و تولیدی به این جشن بزرگ مهرو توحید می‌پردازد .معاونت صدا دو ویژه برنامه برای این مناسبت تدارک دیده است. اولین ویژه برنامه «نسیم وحدت» نام دارد که از ساعت 17.45 الی 19 روز چهارشنبه به صورت زنده پخش خواهد شد. هدف این برنامه ایجاد لحظات شاد و مفرح برای شنودگان در روز جشن میلاد بوده و شامل آیتم‌هایی از جمله سرودهای ویژه هفته وحدت، گزارش‌های مردمی با موضوع تبریک جشن میلاد، تلفن‌های مردمی، ارتباط با مرکز سیستان و بلوچستان، پلاتو و. .....است.
 
دیگر ویژه‌برنامه رادیو «رسول امین» به تهیه کنندگی میثم نبی بوده که در 60 دقیقه قصد دارد به تبیین شخصیت والای پیامبر اکرم و ابعاد مختلف زندگی ایشان بپردازد. این برنامه نیز در روز میلاد ساعت 7 صبح روی آنتن خواهد رفت. علاوه بر این رادیو زنجان ارتباط مستقیمی نیز با مرکز خراسان رضوی برقرار کرده و جشن میلاد را از حرم مطهر رضوی به صورت زنده پخش خواهد کرد. زمان پخش این برنامه نیز از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه خواهد بود .
 
معاونت خبر مرکز نیز همگام با سایر معاونت‌های تولیدی، با تولید گزاررش‌های مختلف خبری در این خصوص و پوشش جشن‌های مردمی در سطح استان در گرامیداشت این جشن بزرگ سهیم خواهد بود .
captcha