مساجد سنگر اصلی مبارزه با معضلات اجتماعی هستند
کد خبر: 3670435
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
مقدمی:

مساجد سنگر اصلی مبارزه با معضلات اجتماعی هستند

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: مساجد سنگر اصلی مبارزه با معضلات اجتماعی هستند لذا باید همواره راهکارهای موثری برای جذب جوانان به مساجد وجود داشته باشد تا آنها از گزند مخاطرات دشمنان در امان باشند.

حجت‌الاسلام علی مقدمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان اظهار کرد: دانش‌آموزان از اقشاری هستند که به جهت قرار داشتن در سن جامعه‌پذیری همواره در تیررس دشمنان قرار دارند و مدارس نیز از گزند توطئه‌های دشمنان به ویژه در حوزه مواد مخدر در امان نیستند.
 
وی با تاکید بر ضرورت تعامل آموزش و پروش با تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: در راستایی آگاه‌سازی دانش‌آموزان، مبلغان برای حضور در دوره‌های سبک زندگی اسلامی و گفتمان‌های دینی در مدارس اعزام شد.
 
این مسئول با تاکید بر ضرورت استمرار گفتمان‌های دینی در مدارس، تاکید کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی و کلاس‌های سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین راهکارهای افزایش آگاهی نسل جدید و پاسخگویی به شبهات دینی آنان است.
 
حجت‌الاسلام مقدمی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از فرصت ایام تبلیغی سال در راستای مبارزه با معضلات اجتماعی عنوان کرد: در ایام محرم و صفر سفارش لازم به مبلغین در زمینه ضرورت آگاه سازی جوانان و نوجوانان از مضرات مواد مخدر صورت گرفت.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم حضور جوانان در مساجد کمرنگ شود، تصریح کرد: مساجد سنگر اصلی مبارزه با معضلات اجتماعی هستند لذا باید همواره راهکارهای موثری برای جذب جوانان به مساجد وجود داشته باشد تا آنها از گزند مخاطرات دشمنان در امان باشند.
captcha