تظاهرات ضدصهیونیستی ملت ایران در سراسر کشور
کد خبر: 3670469
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراخوان عمومی اعلام کرد؛

تظاهرات ضدصهیونیستی ملت ایران در سراسر کشور

گروه سیاسی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از «جهان اسلام» وامت بزرگ رسول‌الله دعوت می‌کند تا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ در پی اعلام تصمیم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس ضمن محکوم‌نمودن این تصمیم ابلهانه و رذیلانۀ رئیس جمهوری امریکا با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی از ملت بزرگ، شریف و استکبارستیز ایران اسلامی دعوت کرد تا پس از اقامۀ نماز باشکوه جمعه این هفته در سراسر کشور خشم و نفرت و انزجار خود را از آمریکای مستکبر و جنایتکار و رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی و این اقدام دیوانه‌وار و ابلهانه فریاد کنند. متن این اطلاعیه به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

تصمیم ابلهانه، تحریک‌آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن رسوایی و آشکارسازی نیّات پلید، شوم و شیطانی دولت مستکبر و مستبد آمریکا و بی‌اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد آن دسته از کشور‌ها و ملت‌های جهان که هنوز به بی‌طرفی این کشور در روند سراب‌گونه مذاکرات صلح باور دارند آن را نشانی آشکار از ترس و استیصال آمریکا از انتفاضۀ بزرگ آزادسازی فلسطین می‌داند.

بایستی اذعان کرد فلسطین بسیار بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبلۀ اول امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند و به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.

فردا جمعه، یکپارچه سراسر ایران اسلامی، روز اعلام و فریاد نفرت و انزجار و خشم انقلابی ملت بزرگ و ضد استکباری ایران علیه آمریکای جنایت‌پیشه و رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی خواهد بود.

ایران اسلامی فردا پس از اقامۀ نماز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه در تهران و مصلی‌ها و میعادگاه‌های بیش از ۱۰۰۰ شهرستان و شهر و بخش در سراسر کشور فریاد «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهد داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز از «جهان اسلام» و"امت بزرگ رسول‌الله" دعوت می‌کند تا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

این مراسم تظاهرات فردا پس از اقامۀ نماز جمعه از درب‌های خروجی مصلی تهران برگزار خواهد شد.

captcha