چرایی اختتامیه زودتر از موعد نمایشگاه کتاب دفاع مقدس
کد خبر: 3670520
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

چرایی اختتامیه زودتر از موعد نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

گروه ادب: معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه از برپایی زودتر از موعد اختتامیه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس یاد کرد و گفت: دلیل انجام این اقدام،‌ تامین زمان مورد نیاز برای برپایی دو نمایشگاه ناشران جهان اسلام و کتاب خراسان رضوی بود.

سردار علی ناظری، معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره دلیل برپایی زودهنگام اختتامیه هشتمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عنوان کرد: با توجه به اینکه قرار بود نمایشگاه دیگری در مکان برپایی این دوره از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برگزار شود، مسئولان استان خراسان رضوی، به دلیل نزدیکی زمان این رویداد به نمایشگاه مورد نظر، با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق بازرگانی به این نتیجه رسیدند که این نمایشگاه زودتر به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ناشران جهان اسلام، نوزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی و هشتمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در یک بازه زمانی نزدیک به هم برگزار می‌شدند، ادامه داد: قرار بود که نمایشگاه بعد از اربعین برگزار شود که به دلیل نبود مسئولان دست اندرکار، برپایی این رویداد به تعویق افتاد.

سردار ناظری اظهار کرد: زمان برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از نهم تا 17 آذر بود که به دلیل یاد شده در 15 آذرماه به کار خود پایان داد. 70 ناشر با ارائه 6 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه حضور داشتند. کتاب صوتی، فلش کارت و آثاری که ترجمه شده بودند نیز از دیگر عناوینی بود که جدا از شش هزار عنوان کتاب عرضه شدند.

captcha