انتقال پایتخت رژیم اشغالگر قدس؛ سناریوی جدید آمریکا بعد از شکست در سوریه و عراق
کد خبر: 3670554
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

انتقال پایتخت رژیم اشغالگر قدس؛ سناریوی جدید آمریکا بعد از شکست در سوریه و عراق

گروه شهرستان‌ها: امام جمعه شهرستان سبزوار با ابراز اینکه اعلام اولین قبله مسلمانان جهان به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توطئه جدید آمریکا علیه ملت‌های مسلمان جهان است، اظهار کرد: آمریکا پس از شکست در کشورهای سوریه و عراق این سناریوی جدید را به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه شهرستان سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه 17 آذر با اشاره به اینکه دانشجویان و مردم دغدغه‌های متعددی مانند مشکلات معیشتی و بیکاری دارند، اظهار کرد: با گذشت بیش از 9 ماه از شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» این شعار در عمل مدیران اجرایی کشور تجلی پیدا نکرده اوست.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با سخنرانی و آمارهای بیهوده برخی از مسئولان عملیاتی نخواهد شد، بلکه باید موانع سرمایه‌گذاری در کشور با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت تسهیل پیدا کند.
حجت‌الاسلام مقیسه با ابراز اینکه مهم‌ترین عامل اقتدار و عزت جمهوری اسلامی تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی است، گفت: مدیران ادارات مختلف دستاوردها و نتایج فعالیت‌های درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت معیشتی را به مردم منتقل کنند.
نماینده ولی فقیه در سبزوار با اظهار اینکه برای مقابله با توطئه‌های دشمن حفظ روحیه انقلابی میان مردم و مسئولان ضروری است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز مهم‌ترین هدف دشمنان ایجاد احساس ناامیدی در نسل جوان جامعه نسبت به ارزش‌های انقلاب بوده و برای مقابله با فتنه‌های دشمن باید روحیه انقلابی، ایثار و شجاعت میان نسل جوان تقویت شود.

خطیب جمعه سبزوار با ابراز اینکه اعلام اولین قبله مسلمانان جهان به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توطئه جدید آمریکا علیه ملت‌های مسلمان جهان است، اظهار کرد: آمریکا پس از شکست در کشورهای سوریه و عراق این سناریوی جدید را به راه انداخته است.
همچنین در پایان نماز جمعه امروز مردم شهرستان سبزوار با حضور در راهپیمایی، توطئه اخیر امریکا و اسرائیل را برای تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس و انتقال آن به قبله اول مسلمانان جهان یعنی بیت المقدس را محکوم کردند.

اقتصاد مقاومتی با سخنرانی و ارائه آمار بیهوده تحقق پیدا نمی‌کند/در حال تکمیل

captcha