امروزه حقوق بشر دستاویزی برای استکبار است
کد خبر: 3670599
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

امروزه حقوق بشر دستاویزی برای استکبار است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت بندرانزلی با بیان اینکه امروزه #حقوق_بشر دستاویزی برای #استکبار است، گفت: باید در برابر اسرائیل با تمام قوا مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق ایران عقیده در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سخنان امام (ره) تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند مبدا بسیاری از کار‌ها باشد، اگر در دانشگاه‌های ما فقط کسانی تربیت شوند که با تفکرات غربی و لیبرالی پرورش پیدا کنند نه تنها گره‌ای از کشور باز نمی‌کنند بلکه علیه کشور هم اقدام خواهند کرد.
امام جمعه موقت بندرانزلی افزود: امروزه حقوق بشر دستاویزی است برای استکبار جهانی، که خود ناقض حقوق بشر هستند وضعیت خاصی که امروز در منطقه غرب آسیا و اوضاع کنونی جهان اسلام دیده می‌شود به گونه‌ای است که استکبار جهانی به دنبال ایجاد تنش در این منطقه هستند.
وی همچنین با بیان اینکه هدف از تشکیل داعش و حمایت از آن برای ایجاد تفرقه بوده، افزود: امروز هیچ یک از شهر‌های عراق و سوریه در اختیار داعش نیست و این به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی است و آمریکا برای اینکه جنگ و تنش جدیدی ایجاد کنند به دنبال فتنه جدیدی هستند.
حجت الاسلام ایران عقیده با اشاره به اینکه هدف امروز آمریکا و استکبار جهانی تامین امنیت اسرائیل است، تاکید کرد: مستکبران مسلمانان را به جان هم انداخته تا امنیت اسراییل تامین شود و اعتقاد دارند که باید این فرقه ظالم بر تمام جهان مسلط شوند.
وی گفت: امروز کمپانی‌های اسراییلی تزریق کننده منابع مالی در آمریکا هستند و آمریکا برای حفط موجودیت اسراییل آن را در کنفرانس‌های جهانی مطرح می‌کندو همانطورکه مشاهده میشود دول اروپایی و عربی در برابر اسراییل سر تعظیم فرود می‌آورند.
امام جمعه موقت بندرانزلی استراتزی دشمن را در جنگ‌های مذهبی برای به انزوا کشیدن مقاومت کشور‌های اسلامی برشمرد و متذکر شد: امروز با وجود همه مذاکرات و نشست ها، که هیچ فایده‌ای برای ما نداشته، دشمن را جریح‌تر کرده و میخواهد بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسراییل اعلام کند.
حجت الاسلام و المسلمین ایران عقیده با بیان اینکه کشور عربستان با این موضوع حساس منفعلانه برخورد می‌کند، بیان کرد: به فرموده امام مسئله قدس مربوط به همه مسلمانان است و باید همگان نسبت به آن احساس مسئولیت کنند و همچنین در قضیه فلسطین نباید بی تفاوت بود و بی تفاوتی به دور از اصول اسلام است و مسلمانان نباید از امور برادران دینی خود بی تفاوت باشد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنی اسرائیل و استکبار جهانی با اساس اسلام است تاکید کرد:مسلمانان نباید به اسراییل اجازه نفس کشیدن بدهند، باید در برابر اسرائیل با تمام توان مقابله کرد تا اسراییل از صحنه روزگار محو شود و یقین داشته باشید اروپا و امریکا قدرتی در منطقه ندارند بلکه قدرت آن‌ها فقط در تفرقه بین کشور‌های اسلامی است.
امام جمعه موقت انزلی همچنین گفت: اهداف راهبردی رئیس جمهور آمریکا با اعلام این موضع این است که حساسیت مسلمانان را تضعیف کند و امروز مسلمانان جهان اسلام فریاد بلند میزنند که این عمل زشت را به هیج وجه قبول نمی‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده در پایان سخنان خود با ابراز تاسف بیان کرد: برخی‌ها در خصوص این مسئله سکوت کرده اند و یقیناً سکوت آن‌ها باعث میشود که دود آن بر چشم خودشان برود و همچنین امروز در بسیاری از کشور‌هایی که اسراییل به راحتی به آنجا ورود می‌کند و کسی از ترس نمی‌تواند علیه او اقدامی کند ملت سرافراز ایران اسلامی همیشه فریاد مرگ بر امریکا و اسراییل را فریاد می‌زنند.
یادآور می‌شود، پس از برگزاری نماز جمعه، مردم ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه بندرانزلی از مسیر مصلی تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کرده و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام و حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین را ابراز کردند.
captcha