آیت‌الله جعفری پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان است
کد خبر: 3670608
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۲
علیدادی‌سلیمانی:

آیت‌الله جعفری پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان است

آیت‌الله جعفری پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان است گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کرمان گفت: آیت‌الله جعفری پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان و عالمی انقلابی است که چهار دهه در سنگر نماز جمعه حضور داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان روز پنج‌شنبه، 16 آذر در شورای اداری استان کرمان به مناسبت تجلیل از خدمات 40 ساله آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آیت‌الله جعفری پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان و عالمی انقلابی است که چهار دهه در سنگر نماز جمعه حضور داشته است.
وی افزود: عاجزانه از آیت‌الله جعفری تقاضا دارم در همه صحنه‌ها ما را راهنمایی و کمک کنند و از علما، روحانیت، دانشجویان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مدیران و همکاران آینده خود، نیروهای مسلح و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قدردانی می‌کنم.
امام جمعه کرمان بیان کرد: از هیأت عالی‌رتبه‌ای که از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم حضور دارند هم تشکر می‌کنم.
علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: خدا را شاکرم که رهبر معظم انقلاب اسلامی من را به عنوان یک سرباز پذیرفتند تا در دیار کریمان خدمت خود را ادامه دهم و آنچه ایشان در حکم‌شان و آنچه هم که به صورت خصوصی به بنده فرمودند بار مسؤولیت را سنگین کرده است.

captcha