یادواره شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3670610
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۶
رمضانی‌پور:

یادواره شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدافع حرم در رفسنجان برگزار می‌شود گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه رفسنجان در مورد یادواره شهدای مدافع حرم که پنجشنبه هفته آینده در رفسنجان برگزار می‌شود، افزود: مقرر شد محل برگزاری این یادواره در دانشگاه باشد و این یادواره شهرستانی است و انگیزه اصلی از برگزاری یادواره شهدا در دانشگاه این است که جوانان بیشتر با فرهنگ شهادت، ایثار و فداکاری آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان روز پنج‌شنبه، 16 آذر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: پیامبر(ص) فرمودند، هر مسلمانی برای مردم خدمت کند خداوند در بهشت به تعداد آنها برایش خدمتکار قرار می‌دهد و این مهم تشویق برای همه ماست که در دنیا برای خدمت‌کردن به بندگان خدا رغبت داشته باشیم.
وی در مورد یادواره شهدای مدافع حرم که پنجشنبه هفته آینده در رفسنجان برگزار می‌شود، افزود: مقرر شد محل برگزاری این یادواره در دانشگاه باشد و این یادواره شهرستانی است و انگیزه اصلی از برگزاری یادواره شهدا در دانشگاه این است که جوانان بیشتر با فرهنگ شهادت، ایثار و فداکاری آشنا شوند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: خیل عظیم جوانان ما اهل مسئولیت هستند و همین جوانان مدافع حرم هستند و پیاده‌روی اربعین را تشکیل می‌دهند و هیأت‌های مذهبی را پر می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ممکن است بعضا جوانان بی‌تفاوتی داشته باشیم که این نوع کارها می‌تواند آنها را به صحنه مسئولیت بکشاند، افزود: بسیج دانشگاه آزاد رفسنجان فعال است و وضعیت مطلوبی در دانشگاه شاهد هستیم.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: در دانشگاه آزاد می‌تواند بستر خوبی فراهم شود تا این یادواره به خوبی انجام شود.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: حضور خانواده معزز شهید حججی در مراسم یادواره مدافعان حرم را خواهیم داشت.
وی در ادامه با اشاره به تحولات این روزها در منطقه به بحث انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس اشاره و بیان کرد: این موضوع باید دغدغه همه باشد، این امر به دستور رئیس‌جمهور ابله آمریکا انجام شد.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور اظهارکرد: بالطبع با این انتقال، قدس شریف که از آن مسلمانان بوده اشغال می‌شود و تحت سیطره صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد که امیدواریم مقدمه‌ برای افول این رژیم جعلی باشد.
وی تأکید کرد: ما باید علاوه بر توجه به مواضع رهبر معظم انقلاب حرکت‌هایی در زمینه این انتقال داشته باشیم، بحث اشغال بیت‌المقدس پیامدهای زیادی دارد، اما سران کشورهای اسلامی که واداده هستند از آنها انتظاری نمی‌توان داشت.

captcha