جوایز حد نصاب مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) افزایش یافت
کد خبر: 3670638
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

جوایز حد نصاب مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) افزایش یافت

گروه مسابقات: جوایزی که برای کسب کنندگان حد نصاب امتیاز لازم در هر رشته از مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در نظر گرفته شده بود، افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق رویه مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) طی یازدهمین دوره به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند نیز جوایز و هدایایی به منظور تشویق و ترغیب آنها در گام نهادن مستمر در مسیر قرآن، اهدا می‌شود.
طی تصمیمی که روز گذشته، 17 آذرماه توسط محمد انصاری، مؤسس و بانی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) گرفته شد، تمامی این جوایز 100 تا 50 هزار تومان افزایش یافت، لذا بر این اساس در رشته حفظ کل حد نصاب ۹۰ تا ۱۰۰ جایزه 700 هزار تومانی، حد نصاب ۸۵ تا ۹۰ دریافت جایزه 350 هزار تومانی، در رشته حفظ ۲۰ جزء حد نصاب ۹۰ تا ۱۰۰ جایزه 500 هزار تومانی و حد نصاب ۸۵ تا ۹۰ جایزه 250 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز حد نصاب ۹۰ تا ۱۰۰ جایزه 400 هزار تومانی و حد نصاب ۸۵ تا ۹۰ دریافت جایزه 200 هزار تومان، در رشته حفظ ۵ جزء حد نصاب ۹۰ تا ۱۰۰ جایزه 300 هزار تومان و حد نصاب ۸۵ تا ۹۰ هدیه نقدی 150 هزار تومان اهدا می‌شود.
در رشته قرائت ترتیل و تحقیق نیز در صورت دریافت حد نصاب ۹۰ تا ۱۰۰ جایزه به ترتیب جایزه 400 و 500 هزار تومانی داده می‌شود و برای کسب‌کنندگان حد نصاب ۸۵ تا ۹۰ در رشته ترتیل و تحقیق مبالغ 200 و 250 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از ۱۵ تا ۲۴ آذرماه در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
captcha