مسابقه بزرگ قرآنی «از ربیع تا ربیع» به صورت اینترنتی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3670666
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

مسابقه بزرگ قرآنی «از ربیع تا ربیع» به صورت اینترنتی در کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به میمنت ماه مبارک مولود مسابقه بزرگ اینترنتی ویژه ماه ربیع «از ربیع تا ربیع» را برگزار می کند.

آرمان داوودی، کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری مسابقه اینترنتی «مفاهیم و تفسیر سوره محمد(ص)» خبر داد و اظهار کرد: شخصیت بی‌همتای پیامبر اکرم(ص) نمونه و الگوی بسیار خوبی است برای جامعه امروز ما و برای کسانی که دلی در گرو معارف الهی و سیره عملی پیامبر اسلام دارند که می توانند به تاسی از این شخصیت بزرگوار زندگی دیندارانه خود را در دنیای جدید هموار سازند.
وی افزود: واحد رسانه این ایام را غنیمت شمرده و با برگزاری مسابقه بزرگ اینترنتی ویژه ماه ربیع «از ربیع تا ربیع» برگرفته از سوره محمد(ص) قرآن کریم و در قالب مفاهیم و تفسیر این سوره سعی در هر چه بیشتر آشنا ساختن عموم مردم و جوانان با معارف ناب الهی دارد.
کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: زمان این مسابقه از 15 آذر(17 ربیع‌الاول) لغایت 15 دی ماه (17 ربیع‌الثانی) خواهد بود.
وی عنوان کرد: مسابقه مذکور به صورت غیرحضوری و در قالب 20 سوال چهارجوابی و بدون نمره منفی خواهد بود که افراد علاقمند به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به آدرس www.Tebyan-kd.ir در سایت تبیان ابتدا ثبت نام کرده و سپس وارد بخش مسابقه شوند.
داوودی افزود: هر فرد فقط یکبار حق شرکت در مسابقه را دارد و زمان پاسخگویی به سوالات 15دقیقه خواهد بود که پس از اتمام زمان مسابقه و در پایان دی ماه به قید قرعه به 20 نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
وی اعلام کرد: که سوالات مسابقه بر اساس تفسیر نور دکتر مصطفی خرمدل و از آیات اول تا آخر سوره محمد(ص) انتخاب شده اند که از روز شنبه مورخ 96/09/18 بر روی سایت جهت دریافت و مطالعه علاقمندان قرار خواهد گرفت.
کارشناس رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان برای همه شرکت کنندگان موفقیت و سربلندی را آرزو کرد و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند از طریق کانال رسمی تبیان کردستان به نشانی زیر از آخرین اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوند، همچنین تلفن اداره کل به شماره 5-33168204 در ساعات اداری پذیرای شنیدن نظرات و سخنان همراهان خواهد بود.

captcha