امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت
کد خبر: 3671312
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت

گروه اجتماعی: تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت به امضای دو طرف؛ مشاور اجتماعی وزیر نفت و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امروز 19 آذرماه در حاشیه برگزاری اولین همایش ملی «مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مرکزی و غرب کشور» که به همت جهاد دانشگاهی در پتروشیمی شازند برگزار شد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت به امضای دو طرف؛ مشاور اجتماعی وزیر نفت و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی رسید.

انجام پژوهش‌های کاربردی، مطالعات درخواستی حوزه نفت و انرژی در راستای مسئولیت اجتماعی، نظارت و مدیریت بر حوزه‌های پژوهشی از مفاد این تفاهم نامه است، همچنین پیوست فرهنگی و فرهنگ پژوهی در مناطق نفت خیز و همکاری در فعالیت‌های ارتقای کیفیت و سبک زندگی مناطق نفت خیز از موارد فرهنگی این تفاهم نامه است.

استفاده از توان متقابل در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه نفت، استانداردسازی، بومی سازی و اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز و تولید منابع و محتوای آموزشی مورد نیاز و انتشار کتب و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

captcha