طرح صهیونیستی ترامپ، نابودی اسرائیل غاصب را سرعت می‌بخشد
کد خبر: 3671476
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

طرح صهیونیستی ترامپ، نابودی اسرائیل غاصب را سرعت می‌بخشد

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل با محکوم کردن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره فلسطین، گفت: طرح انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس یک طرح صهیونیستی است که تنها نابودی رژیم جعلی و اشغالگر قدس را سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی علی تبار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل شب گذشته 19 آذرماه در جمع نخبگان و فعالان سیاسی فرهنگی بندپی شرقی در مسجد جامع پاشامیر با محکوم کردن اقدام رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، گفت: بیت المقدس پایتخت تاریخی کشور فلسطین است و این اقدام آمریکا، ملت های مسلمان را برای حمایت از فلسطین متحدتر می کند.

وی افزود: ترامپ با این اقدام اهانت آمیز، موجب جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان جهان شد و مسلمانان با همه وجود برای حمایت از نخستین قبله خود در مقابل تصمیم آمریکا خواهند ایستاد.

عضو شورای فرهنگ عمومی بابل با اشاره به این که دولت‌های مستکبر و متجاوز تنها زبان زور را می فهمند،  تصریح کرد: امروز با این اقدام رئیس جمهور آمریکا خط مقاومت جان تازه‌ای گرفت و خط باطی بر خوش خیالی مسیر مذاکره برای صلح با رژیم صهیونیستی بود.

وی تاکید کرد: طرح فتنه انگیز انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، گروه های فلسطینی را متحد و منسجم در برابر رژیم صهیونیستی قرار داد و خط مقاومت جان و روح تازه ای پیدا کرد.

حجت الاسلام علی تبار بر لزوم برخورد قدرتمندانه همه مسلمانان جهان در برابر طرح صهیونیستی اعلام رسمی تبدیل بیت المقدس به پایتختی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: آمریکا در صدد راه اندازی جنگ دیگری در منطقه به نفع رژیم صهیونیستی است اما بداند با وضعیت قدرتمندانه جبهه مقاومت، این جنگ مسلما به نابودی رژیم صهیونیستی و پاک شدن این لکه ننگ منجر خواهد شد.

وی افزود: آمریکا با این کار یک قدم جدی و تازه ای برای نابودی غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار برداشت و کمک بزرگی برای وحدت جهان اسلام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل با اشاره به بازتاب منفی دستور انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی، گفت: اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا دارای بازتاب بسیار گسترده منفی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا در سطح جهان حتی در کشورهای غربی بود و مقام معظم رهبری آن را نشانه عجز و سقوط قدرت رژیم اشغالگر قدس بیان فرمود.

وی با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص محو کامل رژیم صهیونیستی در کمتر از 25 سال آینده، اظهار داشت: هر اقدام برای نجات رژیم صهیونیستی از باتلاق مرگ، موجب سرعت بخشیدن به مرگ و نابودی این جرثومه فساد از قلب جهان اسلام می شود.

captcha