بررسی «خانواده سالم و پرورش کودک خلاق و شاد»
کد خبر: 3671500
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

بررسی «خانواده سالم و پرورش کودک خلاق و شاد»

گروه جامعه: نشست روان‌شناسی «در مسیر زندگی» با موضوع «خانواده سالم و پرورش کودک خلاق و شاد» با حضور سیما فردوسی در خانه فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

‌ به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست‌ روان‌شناسی «در مسیر زندگی» با موضوع «خانواده سالم و پرورش کودک خلاق و شاد» روز چهارشنبه 22 آذرماه ساعت 10 با حضور سیما فردوسی، روانشناس و مشاور خانواده از سوی خانه فرهنگ باصفا ویژه والدین برگزار می‌شود.

قرار است، در این نشست به والدین توصیه‌هایی کلیدی در خصوص چگونگی تربیت فرزند خلاق و شاد و داشتن خانواده سالم داده شود و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده می‌شود..

به گزارش ایکنا کودکانی که بتوانند در خانواده‌ای سالم، احساسات و عواطف شاد درونشان را بشناسند و درک کنند، به طور یقین می‏‌توانند آن را در سراسر زندگی خود حفظ کنند. شادی کودکان موجب تقویت روحیه، خلاقیت، انگیزه‏، عزت نفس و پایداری آنان می‏‌شود.

فردوسی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است که از اواخر دهه ۶۰ تاكنون، مدیر گروه روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی به مدت ۱۰ سال، کارشناس امور خانواده در صدا و سیما، مدرس آموزش خانواده در سازمان آموزش و پرورش و عضو سازمان نظام روان شناسی است که ارائه خدمات مشاوره و انجام سخنرانی‌های گوناگنون در دانشگاه‌ها و ارگان‌ها و نهادهای مختلف و تألیف چندین مقاله و کتاب در حوزه روانشناسی خانواده و کودک و نوجوان .... از جمله دستاوردها و خدمات علمی او طی این چند سال به حساب می‌آید.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست رایگان می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44098748 تماس بگیرند.

captcha