آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» استان همدان
کد خبر: 3671534
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» استان همدان

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان همدان از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان از 25 آذر ماه خبر داد.

احمد توانا، معاون فرهنگی اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: هر ساله در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان جشنواره‌ای به منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه‌های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته ثبت نام بیست و نهمین دوره این جشنواره در استان همدان کار خود را با محوریت مدیریت فرهنگی و اجتماعی این اداره کل آغاز نموده است که کلیه فعالان عرصه کار، تلاش و تعاون استان اعم از کارگران، گروه‌های کار مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای اقتصادی استان می‌توانند به منظور شناساندن خود به جامعه هدف در این جشنواره ثبت نام کنند.
توانا اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند به مدت یک ماه از تاریخ 25 آذرماه لغایت 25 دی ماه بمدت در سامانه الکترونیکی جشنواره به آدرس htt:\\emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
معاون فرهنگی اداره کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: کلیه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز است و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارائه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بهمن ماه این دور از جشنواره برگزار گردد گفت: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین‌های جامعه کا و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد.

captcha