آیین گرامیداشت سالگرد رحلت موسس دانشگاه قم برگزار شد
کد خبر: 3671562
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
با تلاوت رحیم خاکی؛

آیین گرامیداشت سالگرد رحلت موسس دانشگاه قم برگزار شد

گروه فعالیت‎های قرآنی: آیین گرامیداشت سالگرد مرحوم آیت‎الله قاضی طباطبایی با حضور فعالان قرآنی کشور و استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، آیین گرامیداشت هشتمین سالگرد ارتحال آیت‎الله قاضی طباطبایی موسس دانشگاه قم و از خیران برجسته استان و کشور دراین دانشگاه برگزار شد.

این مراسم سالگرد با حضور و سخنرانی حجت‎الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی و حجت‎الاسلام والمسلمین دیرباز رئیس دانشگاه قم همراه بود.

این مراسم با محفل قرآنی ساعتی با کلام وحی به همت اداره قرآن و عترت دانشگاه قم نیز همراه بود که در این برنامه قاریان برجسته کشور از جمله رحیم خاکی و نفر برگزیده مسابقات ملی قرآن کشور به قرائت قرآن پرداختند.

از دیگر بخش‎های این مراسم می‎توان به اجرای گروه تواشیح و هم خوانی قرآنی حضرت بقیه الله از گروه‎های نمونه کشوری اشاره کرد که در این مراسم به اجرای قطعاتی در توسل به بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت بقیه الله الاعظم پرداختند.

همچنین در این مراسم، حاضران در طرح ختم قرآن با قرائت یک صفحه قرآن کریم برگزار شد؛ در پایان مراسم نیز مراسم تجلیل از برگزیدگان و دانشجویان برجسته قرآنی دانشگاه قم تجلیل شد.

captcha