بیست وسومین اجلاسیه نماز و فضای مجازی برگزار می‌شود/ ارسال 1300 اثر به دبیرخانه
کد خبر: 3671628
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
  با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری؛

بیست وسومین اجلاسیه نماز و فضای مجازی برگزار می‌شود/ ارسال 1300 اثر به دبیرخانه

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: دراین اجلاسیه هزارو ۳۰۰ اثر درمورد نماز و فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شد که ۵۶ اثر اختصاص به قمی‌ها داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، محمد خامه یار امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه ستاد اقامه نماز کمک مالی به ارزش 300 میلیون تومان از نماز گزاران مردم شریف قم را به منطقه زلزله ارسال کرد، گفت: اکنون با کمک خیّرین استان، شهرکی به نام معصومیه برای سکونت مردم زلزله در کانکس های تهیه شده از سوی خیرین و نمازگزاران قمی در سر پل ذهاب آماده شده و دراختیار آنها قرار گرفته است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: به اعتراف ستاد معین سرپل ذهاب منظم ترین فعالیتهای کمک رسانی از آن مردم قم بوده است و این خدمات نشان می دهد که مردم نماز گزار به فکر هم وطنان خود می باشند.
وی افزود: درحال حاضر شرایط سکونت40 خانوار در منطقه مهیا شده است و در گزینش این 40 خانوار همه شرایط ویژه در نظر گرفته شده تا در حق کسی اجحاف نشود.
خامه یار با بیان اینکه اکنون درحال ارسال محموله های دوم وسوم برای همان شهرک می باشیم گفت: برای ایجاد شهرک معصومیه، همه مسئولین استانی و کشوری و حتی دستگاهای مختلف همکاری لازم را با ستاد اقامه نماز استان قم داشته است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه این کمک رسانی مردم قم ها به مردم زلزله زده کرمانشاه افتخار دیگر مردم متدین قم است، اظهار داشت: اسکان مردم در کانکس ها به صورت یکساله خواهد بود و اگر جای دیگر منطقه دیگر اتفاقی بیافتد می توان از این کانکس ها استفاده کرد.
خامه یار با بیان اینکه اکنون نیازمند 3 هزار کانکس برای ارسال به منطقه زلزلزله زده هستیم، گفت: امید است که مردم و خیرین بیشتری پای کار بیایند و به مردم متدین و دلاور کرمانشاه کمک کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در ادامه از برگزاری بیست و سومین اجلاسیه استانی نماز و فضای مجازیدر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم با حضور شخصیتی های داخلی خبرداد و گفت: در این اجلاسیه آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه های علمیه و استاد قرائتی و دیگر مسئولین سخنرانی خواهد کرد.
وی افزود: از دیگر برنامه این اجلاسیه تقدیر ازصاحبان آثار و فعالین نماز درعرصه فضای مجازی است.
خامه یار عنوان کرد: در این اجلاسیه هزار و 300 آثار درمورد نماز و فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شد که 56 اثر اختصاص به قمی ها داشته است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم ازاکران بعضی آثار منتخب درروز اجلاسیه خبر داد و گفت: درسالهای گذشته ازاین اجلاسیه استقبال خوبی شده و امسال هم این گونه است.
وی افزود: در همین راستا کلنگ افتتاحیه زمین مسجد دانشکده فنی حرفه ای پردیسان به زمین زده شد که اولین مسجد هوشمند کشور است و در ادامه هم کلنگ زمین مسجد در منطقه نوبهار با حضور مسئولین به زمین زده خواهد شد.

captcha