مسائل کلیدی و ضروری مردم در اولويت نمايندگان مجلس قرار گيرد
کد خبر: 3671734
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
عضو خبرگان رهبری:

مسائل کلیدی و ضروری مردم در اولويت نمايندگان مجلس قرار گيرد

گروه اجتماعي: آيت‌الله علی اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم به ویژه جوانان، انقلابی عمل کند و نمایندگان هم باید مسائل کلیدی، اصولی و ضروری مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، به نقل از خبرگزاري رسمي حوزه علميه از قزوين، آيت‌الله علی اسلامی، امروز در دیدار با نمایندگان مردم قزوین و تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکلات مردم و جوانان تأکید کرد و گفت: اگر انسان نسبت به خلق خدا بی‌تفاوت شود، این کفر عملی است و همه مسئولان باید در زمینه رفع مشکلات مردم گام برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی با بیان این که فرصت‌ها و لحظه‌ها می‌گذرند و کسانی سود می‌برند که از این فرصت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده كنند، تصریح کرد: گره‌گشایی از کار مردم بزرگترین معروف است و از جمله آن می‌توان به ایجاد اشتغال اشاره کرد که این کار هم دل خانواده‌ها را شاد می‌کند و هم یاس و ناامیدی را از جوانان دور خواهد ساخت.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین با گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم آیت‌الله مدرس، به وظیفه اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان كرد: مدرّس به‌ تنهایی به‌اندازه یک دنیا، فقاهت، سیاست و آزادگی داشت و این شخصیت ارزشمند انقلابی هم برای روحانیت و هم برای نمایندگان مجلس الگوی مناسبی است.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: نمایندگان مجلس امروز باید به مسائل اقتصادی جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند و موضوع اشتغال را با جدیت دنبال کنند تا مردم بتوانند زندگی خود را تأمین کنند.
امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم به ویژه جوانان، انقلابی عمل کند، و نمایندگان هم باید مسائل کلیدی، اصولی و ضروری مردم را در اولویت قرار دهند.

captcha