انجام بیش از 400 عمل چشم به‌صورت رایگان در ریگان
کد خبر: 3671785
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶

انجام بیش از 400 عمل چشم به‌صورت رایگان در ریگان

انجام بیش از 400 عمل چشم به‌صورت رایگان در ریگان گروه اجتماعی: معاون فرماندار ریگان گفت: خیران عینک‌ساز تهرانی در قالب کاروان نورآوران سلامت بیش از 3 هزار و 500 عینک در بین محرومان این شهرستان توزیع کردند و بیش از 400 عمل چشم به‌صورت رایگان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا غلام‌شاهزاده، معاون فرماندار ریگان در حاشیه بازدید از روند توزیع عینک در بین محرومان این شهرستان گفت: کاروان نورآوران سلامت که در این شهرستان به مدت 80 روز فعالیت می‌کنند یکی از فعالیت‌های آنها در زمینه چشم‌پزشکی است.
وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی به محرومان تاکنون بیش از 7 هزار و 500 ویزیت چشم‌پزشکی توسط کاروان نورآوران سلامت در شهرستان انجام و در این راستا توسط تیم چشم‌پزشکی بیش از 400 عمل چشم به‌صورت رایگان انجام شده است.
غلام‌شاهزاده با بیان اینکه تیم خیریه عینک‌ساز تهران بیش از 3 هزار و 500 عینک به‌صورت رایگان در اختیار محرومان شهرستان قرار داده است، یانعنوان کرد: تیم کاروان نورآوران سلامت در زمینه ارائه خدمات چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی در شهرستان ریگان مستقر شد.
وی با تقدیر از رئیس سازمان جمعیت هلال‌احمر استان به‌منظور در اختیار قرار دادن مکان برای این کاروان تأکید کرد: کاروان نورآوران سلامت به مدت سه ماه در شهرستان خدمات‌رسانی دارند.
منبع: فرمانداری ریگان

captcha