آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات
کد خبر: 3671839
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
10 دی‌ماه امسال؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات

گروه معارف: مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات، 10 دی‌ماه امسال است.

لیلا پرویزی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و اهداف و سیاست‌های منشور توسعه فرهنگ قرآنی در کشور، جشنواره ملی آیات برگزار می‌شود.
وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره ملی قصه و داستان آیات را برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش داستان کوتاه و داستان بلند برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره، سوره واقعه شامل هر دو داستان کوتاه و بلند است.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند بیان کرد: این جشنواره با هدف ساده‌نویسی، رعایت امانتداری روایت و پرداخت عامیانه بدون هرگونه تحریف و قابلیت درک عمومی روایت‌ها و قصص قرآنی برگزار می‌شود.
پرویزی ادامه داد: شناسایی و حمایت از هنرمندان برای تولید آثار هنری مرتبط با آیات قرآن کریم و عترت(ع) و تبلیغ و نشر مفاهیم دینی و قرآنی با استفاده از زبان داستان و هنر از جمله اهداف این جشنواره است.
وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره، 20 دی‌ماه امسال خواهد بود، اظهار کرد: به نفرات برگزیده در هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بیرجند بیان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی AYATJK.IR و یا به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
پرویزی یادآور شد: آدرس دبیرخانه این جشنواره، بلوار امام خمینی(ره)، جنب میدان انقلاب، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

 

captcha