واگذاری مجتمع‌های فرهنگی و هنری خراسان‌شمالی به بخش خصوصی
کد خبر: 3671991
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

واگذاری مجتمع‌های فرهنگی و هنری خراسان‌شمالی به بخش خصوصی

گروه فرهنگی: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از واگذاری ٦ مجتمع‌ فرهنگی و هنری استان به بخش خصوصی خبر داد.

 به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ علی اکبر طهماسبی اظهارکرد: در راستای برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری فراخوان واگذاری مجتمع‌های فرهنگی، هنری به بخش خصوصی در استان از امروز (بیست و یکم آذر ماه) منتشر شد.

وی افزود: این اداره کل در نظر دارد نسبت به واگذاری شش مجتمع فرهنگی هنری شهرستان‌های گلشن بجنورد، غدیرشیروان، نسیم اسفراین،اندیشه مانه و سملقان، شهید مطهری جاجرم و امام خمینی (ره)گرمه به صورت واگذاری مدیریت اقدام کند.

طهماسبی ادامه داد: همه افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند تا پایان ساعت اداری ٢٧ آذرماه امسال برای بازدید از مجتمع ها و دریافت فرم ها به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های مذکور مراجعه کنند .

وی تاریخ بازگشایی اسناد مربوط به شهرستانهای مانه و سملقان،جاجرم،گرمه را ٢٨ آذر ماه ، اسناد مربوط به شهرستان بجنورد ١٢ دی ماه و اسناد مربوط به شهرستانهای شیروان و اسفراین را سوم بهمن اعلام کرد. وی ادامه داد: همچنین افراد متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی khsh.farhang.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ٠٥٨٣٢٢٤٤٤٢٠ تماس بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل خاطرنشان کرد: واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری به منظور برون سپاری، کاهش تصدی گری، بهبود ارائه خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر و جلب مشارکت بخش غیر دولتی و مصالح عامه از طریق فراخوان و آگهی و با رعایت قوانین فرا دستی صورت می گیرد .

captcha