یاد یارانی که لشکر شیطان را در پشت دیوارهای این کشور ناکام گذاشتند
کد خبر: 3671995
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

یاد یارانی که لشکر شیطان را در پشت دیوارهای این کشور ناکام گذاشتند

گروه فرهنگی: ستاد امر به معروف و نهی از منکر و قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور در یادداشتی با عنوان «خداحافظ فرمانده...» آمده است: دریغا از فراق یارانمان که تا پای جان در رکاب مولایشان ایستادند و لشکر روی‌سیاه شیطان را در پشت دیوارهای این کشور ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، عنوان «خداحافظ فرمانده...» یادداشتی است که از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور درباره سردار شهید ییلاقی به خبرگزاری ایکنا ارسال شده است. متن یادداشت عینا نقل می‌شود.

خداحافظ فرمانده...سالهای دفاع مقدس، بهانه ای بود برای تولد مردی از جنس عاشورا و از دیار علویان که در کوران خون و خطر پای در رکاب عشق نهاد و همگام با لشکریان کربلا، در عرصه‌ای به عمق هستی و بر سجاده‌ای به وسعت زمان، به نماز عشق ایستاد، تا کفتاران تشنه خون را جرئت جسارت بر حریم قدیسین نباشد، جوان سلحشور بهشهری بزودی در جرگه فرماندهان عاشورایی سپاه اسلام و از نخستین فرماندهان لشکر خط شکن 25 کربلا،جلوه گر شد.
مجموعه‌ای از نجابت، سلحشوری و شهادت طلبی در وجود فرماندهی جوان بهم آمده بود که سودایی جز وصال به لقاء ا... را در قلب مهربانش آرزو نمی‌کرد، جاذبه رفتار کریمانه‌اش، رزمندگان و همسنگران را به دور شمع وجودش فرا می‌خواند، اما علی‌ بی‌اعتنا به حوادثی که در اطرافش جریان داشت، فکورانه به ملاقات عاشقانه‌ای می‌اندیشید که راهوار جسم را سوار بر مرکب بُراق عشق به آسمان‌های دور پرواز می‌داد، آری عشق به شهادت در وجود پاکش شعله می‌کشید. علی یک یک سنگرهای خون و خطر را تجربه می‌کرد و بارها در بحبوحه حادثه تا مرز شهادت پیش رفت اما تقدیر این بود که علی تن تبدارش را به سالهای پس از دفاع مقدس بکشاند، اما این دوران دیگر شباهتی به آن سال‌های آسمانی نداشت.

اینک شهر و دیار، رنگ تعلق به دنیا گرفته بود و صیاد هزار نیرنگ دنیا ناجوانمردانه جان مایه شهیدان و ایثارگران را به گرداب فساد و تباهی می کشانید و علی صبورانه به روزگارانی می‌اندیشید که صفا و صمیمیت و همدلی در مجموعه‌ای گرد آمده بود که نام زیبای جبهه را بر خود داشت و حسرت جا ماندن از غافله شهیدان و دوری از یارانش، همانانی که زمین و زمان شرمنده اشارت‌های عاشقانه آنان است، سرانجام فرمانده سلحشور و مسطوره‌ای از جنس عاشورا، در خلوت مظلومیت خویش به دیار باقی شتافت و در دنیا از فراق مردی که با همه دارائی هایش در مقابل اراده پولادین او احساس فقر می‌کرد و چهره مظلومانه‌ای که رنگ شهادت داشت.

دریغا از فراق یارانمان که تا پای جان در رکاب مولایشان ایستادند و لشکر روی‌سیاه شیطان را در پشت دیوارهای این کشور ناکام گذاشتند. ما با اوئیم و او مقتدای ماست این پیمان مقدس را تا پای جان و تا آخرین منزل ادامه خواهیم داد و یاد و نام فرمانده عاشورایی سپاه اسلام، سرتیپ پاسدارعلی ییلاقی چراغ راه ماست. یاد و نامش گرامی باد.

یاد یارانی که لشکر شیطان را در پشت دیوارهای این کشور ناکام گذاشتند

captcha