برپایی بازارچه بانوان مسجدی در یکصد غرفه
کد خبر: 3672028
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

برپایی بازارچه بانوان مسجدی در یکصد غرفه

گروه اجتماعی: بازارچه بانوان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همزمان با 22 و 23 آذر در یکصد غرفه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی گفت: واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی ، فرهنگ سازی اشتغال و کارآفرینی ، توسعه تولیدات خانگی و صنایع دستی ، درآمد زایی برای زنان خانه دار و گفتمان سازی حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه ای تحت عنوان زنان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می کند .
وی افزود: این بازارچه همزمان با 22 و 23 آذر در بوستان نرگس قم واقع در خیابان شهید صدوقی(زنبیل آباد) در 5 بخش و در قالب یکصد غرفه برگزار می شود که روز چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ و روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح پذیرای شهروندان می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: این بازارچه فرصتی در جهت فروش و عرضه محصولات خانگی ( رب انار و گوجه ،ترشیجات ، سبزی خشک و...)، محصولات روستایی ( بادام ، گردو ، برگه و...) ،محصولات هنری ( کیف چرم ، عروسک و لباس بافتنی و...) ،محصولات عفاف و حجاب برای بانوان فعال در عرصه مساجد می باشد .
وی اظهار امیدواری کرد گامی در جهت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدکننده داخلی برداریم .
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: همزمان با اختتامیه بازارچه اقتصاد مقاومتی جشنواره غذا به سبک ایرانی اسلامی نیز برگزار می شود .

captcha