دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه رامسر
کد خبر: 3672037
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه رامسر

گروه اجتماعی: مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران امروز 21 آذرماه با اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان رامسر دیدار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی در حضوری یک روزه ،پای صحبت های چهره‌های فرهنگی و هنری رامسر نشست و مشکلات موجود در این شهر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
وی از دو سینمای دیجیتال پیشرفته در حال ساخت درمرکز خرید بین المللی آرامش بازدید کرد.
جاودانی با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی در شهرستان رامسر که ساخت آن پس از ۱۶ سال اجرایی شد، اظهار کرد: مکانی که مجتمع در آن واقع شده باغ و مجموعه‌ای ملی است که توسط میراث ثبت شده و موانع قانونی و حقوقی دارد.
وی بیان کرد: به دستور استاندار وقت کار احداث مجتمع فرهنگی رامسر بنا به قرار داشتن در طرح میراث متوقف شد و به معاونت حقوقی ریاست جمهوری برای اعلام نظر نهایی ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تلاش داریم که ساختمان را احداث کنیم تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یا باید یک ساختمان خریداری و به‌عنوان مجتمع فرهنگی در اختیار هنرمندان قرار دهد و یا با پرداخت هزینه ساخت ، امکان احداث بنا را در جای دیگر فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیون تومان برای مجتمع فرهنگی رامسر بودجه مصوب شده است، اظهار کرد: در صورت تخصیص این مبلغ ساخت را ادامه خواهیم داد.
جاودانی به جشنواره‌های فیلم اشاره کرد و افزود: جشنواره‌ها جز برنامه‌های ملی بوده که در حال حاضر با تغییراتی که در معاونت سینمایی وزارت ارشاد انجام گرفته، برگزاری جشنواره‌ها مجددا مورد بررسی قرار گرفتند که اگر بنا به برگزاری باشد در رامسر برگزار می‌شود.
حضور در شهرستانها و نشست با هالی فرهنگ و هنر رویکردی است که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

captcha