طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری اجرا شد
کد خبر: 3672054
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری اجرا شد

گروه اجتماعی: معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف اموال سرقتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از مهر، سرهنگ ناصر علی صفر پور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار ، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود:در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی های قضائی، در عملیاتی هماهنگ و ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، موفق به کشف پنج دستگاه موتور سیکلت، سه دستگاه دوچرخه، دو قبضه سلاح شکاری، سه دستگاه تلوزیون،بیش از ۳۰ قلم از انواع اتصالات و ادوات کشاورزی و بیش از ۱۰ دستگاه لوازم داخلی خودرو و مقادیر قابل توجهی موادمخدر شدند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح، عنوان داشت : در این طرح ۱۱ متهم به سرقت و خرید و فروش مواد مخدر و دستگیر شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری اجرا شد

 

captcha