برگزاری بیست وسومین دوره مسابقات قرآن وعترت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد قاین
کد خبر: 3672055
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

برگزاری بیست وسومین دوره مسابقات قرآن وعترت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد قاین

گروه فعالیت‌های قرآنی: بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت با رقابت بیش از 200 نفر از دانشگاهیان واحد قاينات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، امروز 21 آذرماه، بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاينات برگزار شد.
این دوره از مسابقات با مشارکت بیش از 200 نفر از دانشجویان و استادان در 13 رشته مربوط به مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم(ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر(ص)، ترجمه قرآن کریم(فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار شد.
ثبت‌نام این دوره مسابقات از دهم مهر در اين واحد دانشگاهي از سوی امور فرهنگي و کانون‌ قرآن و عترت واحد و با همکاری سایر بخش‌های دانشگاه انجام و استقبال خوبی از این مسابقات شده و ایجاد انگیزه، تشویق و ترغیب دانشجویان از جمله عواملی است که در جذب آنان نقش عمده‌ای داشته است.
بر اساس سهمیه‌بندی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها سه نفر اول هر رشته به جشنواره ملی دانشجویان معرفی خواهند شد و نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات، 21 دی سال جاری اعلام می‌شود.
بر اساس آیین‌نامه جامع قرآن و عترت در واحد جامع و بسیار بزرگ به پنج نفر اول و در دیگر واحدها به سه نفر اول علاوه بر امتیازات عمومی هدایایی اعطا خواهد شد.
گفتنی است؛ دكتر محمود مختاري، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد قاينات به همراه دكتر حميد طاهري، سرپرست معاونت آموزشي و پژوهشي واحد از برگزاري مسابقات بازديد کردند.

captcha