اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی به مرحله کشوری مدهامتان
کد خبر: 3672077
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی به مرحله کشوری مدهامتان

گروه فعالیت های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از اعزام نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مشهد مقدس جهت حضور در مرحله کشوری این مسابقات خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: هفت برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، ظهر امروز سه شنبه بیست و یکم آذرماه به مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان که به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود، اعزام شدند.

وی برگزیدگان مرحله استانی را در رشته های حفظ کل، حفظ ٢٠ جزء، قرائت، ترتیل و اذان نام برد و گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآنی مدهامتان از فردا چهارشنبه بیست و دوم آذرماه به مدت دو روز در مشهد برگزار می شود.

شیرازیان اظهارداشت: رشید یزدانی در رشته حفظ کل، امین فیاض در رشته حفظ ٢٠ جزء، اسماعیل نیک فهم در رشته قرائت، مصطفی قوی بنیه در رشته ترتیل، سیده زهرا حسینی در رشته حفظ کل، سحر سپاهی در رشته قرائت و حمید ساعدی در رشته اذان با برگزیدگان مرحله استانی دیگر استان ها رقابت می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان از سری جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور هر ساله با هدف شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و فراهم نمودن زمینه رقابت و معرفی برترین ها به جامعه قرآنی برگزار می شود.

دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در رشته های قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان و ترتیل در دو بخش خواهران و برادران از فردا چهارشنبه بیست و دوم آذرماه به مدت دو روز در مشهد برگزار می شود.

captcha