سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد
کد خبر: 3672112
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

گروه اجتماعی: با حضور «علی اکبر ولایتی»، رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و «فرهاد رهبر» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، با حضور «علی اکبر ولایتی»، رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، «فرهاد رهبر» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و «مجید خدابخش» استاندار آذربایجان‌شرقی، آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی امروز برگزارشد.

عزیز جوانپور، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این آیین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: در مسیری که ما امروز در حال حرکت هستیم شهدا چراغ راهنمای آن می باشند.

وی، افزود: پیروزی  بزرگ جهادی جهان اسلام که در سوریه و عراق رقم خورد ثمره خون شهدای مدافع حرم می‌باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: با توجه با نام گذاری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای امسال توسط مقام معظم رهبری ، دانشگاه آزاد اسلامی باید علاوه برتولید علم به تجاری سازی نیز توجه ویژه داشته باشد و دانشگاه را به سمت و سوی کارآفرینی سوق دهد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های بالا و تفکر این که هرکدام از ما سرباز فرهنگی هستیم، این آمادگی را دارد تا با به کارگیری رهنمودهای دکتر ولایتی رییس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه و پشتوانه امام جمعه تبریز، نمایندگان مجلس و مسئولان استان در حوزه فرهنگ نیز کارهای جهادی را انجام دهد.

وی با اشاره به تأکید دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی بر پتانسیل نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی در طی این چندسال توانمند شده است و ما از این منابع عظیم در جهت اهداف دانشگاه  بهره مند خواهیم شد.

جوانپور در پایان از دکتر ولایتی و دکتر رهبر که سکان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی را به وی سپرده اند قدردانی کرد.

سید جواد انگجی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: وجود وحضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی منشأء خیر و برکت خواهد بود و با استفاده از تجربیات و درایت و مدیریت ایشان مسائل موجود دانشگاه به زودی حل می شود.

وی، افزود: با توجه به شرایط موجود دانشگاه، بازمهندسی مجدد در دانشگاه جزو ضروریات است.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم کشور، دانشگاه آزاد اسلامی است که آیت‌الله هاشمی فقید در آن شرایط بحرانی بنیانگذار آن بودند و با عنایت و ودیعه پربرکت امام راحل و حمایت مقام معظم رهبری این نهال به ثمر نشست و ما امروز شاهد این درخت تنومند و میراث با ارزش آن در کشور هستیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز: شهید صادق عدالت اکبری، شهید حامد جوانی، شهید وحید فرهنگی والا و شهید محمودرضا بیضایی و شهید محرم علیپور با اهدا لوح قدردانی و تجلیل شد.

همچنین در این مراسم عزیز جوانپور به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات چند ساله سیدجواد انگجی تقدیر به عمل آمد.

captcha